Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja visst det kan man göra. men i den lilla värld man rör sig i så sprider det sig snart och då tar ngn annan affären och jag får betydligt svårare att göra affärer i fortsättningen.
Och fixandet består i att veta var de "röda lokalerna" finns, ordna taxi och sedan själv åka till ngn trevlig pub, för ölen är så fruktansvärt dyr i de "röda lokalerna"
Och jag har ingen trygg anställningsform, lönen kommer inte in varenda månadsslut. Det som kommer in, kommer in av det jag själv lyckas ordna. Inte för än man själv befinner sig i den situationen förstår man vad det betyder att "skita i kunden"
Men oj, jag blir faktiskt mållös. Det är år 2017 nu. Begrepp som "code of conduct, "förtroendekapital" och "corporate social responsibility" har florerat ett pae decennier och majoriteten av de flesta framfångsrika företag vet att de måste förhålla sig till så kallade "mjuka värden" för att konkurrera och överleva. Det fiktiva företaget som bjuder kunder till "de röda lokalerna" har inte ett långsiktigt perspektiv. Förr eller senare slår beteendet tillbaka.
Fan, det här ju så man storknar när man läser den här tråden. Tillräckligt för att väcka mig ur Buke-vilan hela vägen nere i Indonesien.
"Kvinnor är si och så..."
Vad tråkigt, då måste ni bli sexistiska nu så ni kan anses vara socialt kompetenta män
Bra för cirkulationen och hålla blodtrycket uppe iaf
Håller med. Vad det här forumet behövde var inte ytterligare en trådsabotör.Kan ni inte bara sluta mata trollet?
Oj hoppsan.......!Det här Trollet är så där på riktigt och kan behöva litet reality check.
Och så saknar han mig.
Dom goda sidorna saknar jag, utom att jag är lojal mot dom jag tycker om. Till en viss gräns. Är jag en man då?Jag gillar kvinnor. Kvinnor har flera goda sidor. Väldigt lojala när de tycker om en, omhändertagande, bra koncentrationsförmåga, duktiga med barn, oegoistiska mm mm.
Jag är nog man och saknar inga goda sidor, skulle vara att jag är lite för snäll men jag jobbar på det. Lojal, nja, inte mot vem som helst och inte in till absurdum, jag försvarar inte korkade handlingar, dåligt uppförande och jag skulle utan tvekan dumpa min arbetsgivare om jag fick ett erbjudande till ett bättre jobb. Jag står mig själv närmast och hjälper de jag bryr mig om.Dom goda sidorna saknar jag, utom att jag är lojal mot dom jag tycker om. Till en viss gräns. Är jag en man då?
Du saknar mig så mycket att du t.o.m. måste åka hit och snoka.Obefintlig självinsikt är också typiskt kvinnligt.
Hoppsan, en liten stalker som smygfotar kvinnan i hans liv?Du saknar mig så mycket att du t.o.m. måste åka hit och snoka.
Men hoppsan jag såg dig när du åkte.
Det är nog värre saker än så planerade tyvärr.Hoppsan, en liten stalker som smygfotar kvinnan i hans liv?
(Mao varning för kvinna som redan är rejält uppretad innan hon ens börjat diskutera )
Att leva utom äktenskap är destruktivt. Att man inte skulle anpassa sig var nog bland det dummaste jag har hört. Eftersom det leder till destruktivt leverne.
Dyrkan av tolerans och öppenhet trots att de blir upprörda så fort någon är, tycker eller beter sig annorlunda.
Det är enJag är ju otroligt blond och det måste ju vara skälet (förutom min könstillhörighet), men jag förstår faktiskt inte vad ovanstående mening betyder. Finns det något sätt att på enklare svenska förklara vad som avses?
Jag är ju otroligt blond och det måste ju vara skälet (förutom min könstillhörighet), men jag förstår faktiskt inte vad ovanstående mening betyder. Finns det något sätt att på enklare svenska förklara vad som avses?