Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]
Jag tror inte riktigt jag hänger med här... (Känns som den oftast upprepade raden från mig i ulvlekar... )
Om det är en rad som ska räknas bland spionens rader så måste den väl alltid vara det? Eller skulle LL kunna specialbehandla info så den bara är med under vissa förhållanden?
Och som jag fattar vad ni säger (om jag alls fattar, som sagt) så menar Cirkus att infon är för värdelös och Mammas att den är för värdefull? I så fall torde det väga upp till en neutral balans då, eller tänker jag fel?
Jag antar att LL bestämmer huruvida "vem blir äten" är en spionrad eller inte.
Om spionen får all info så är det ju en sak. Men med bara två rader hoppas jag att spionen inte får den infon om det blir käk - för då vet ju ALLA det liksom. Men om det inte blir käk kan det vara av värde för spionen att veta varför det inte blev käk. Eller tänker jag alldeles galet nu?
Om inte annat kan vem som var vald som käk vara intressant då, isf får ju spionen en sia, i princip. Så kanske för "stor" info att ge spionen?
Jag tror inte riktigt jag hänger med här... (Känns som den oftast upprepade raden från mig i ulvlekar... )
Om det är en rad som ska räknas bland spionens rader så måste den väl alltid vara det? Eller skulle LL kunna specialbehandla info så den bara är med under vissa förhållanden?
Och som jag fattar vad ni säger (om jag alls fattar, som sagt) så menar Cirkus att infon är för värdelös och Mammas att den är för värdefull? I så fall torde det väga upp till en neutral balans då, eller tänker jag fel?