Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]

Jag är också här! Svarar på frågan strax, försöker bara ta igen mig lite efter dagen :)

Ja, eller ja jobbig helg :p Två hundar här, träningstävling i lydnad idag (med promenad dit och tillbaka), ispromenad igår och dålig sömn för att den andra har osäkerhetsskällt halva nätterna. Både jag och min hund är helt utslagna :p

Ja, eller ja jobbig helg :p Två hundar här, träningstävling i lydnad idag (med promenad dit och tillbaka), ispromenad igår och dålig sömn för att den andra har osäkerhetsskällt halva nätterna. Både jag och min hund är helt utslagna :p

OK! Men det är en lite halvtrevlig variant av utslagna i alla fall då. :p

Dålig skjuts på den här leken... :cautious:

DL är ju inte så långt borta, men det är väl lite väl hårt att börja teoria innan alla ens skrivit... :o

Obligatorisk fråga från LL.

Hur kommer det att sluta för smurfarna? Kommer alla hamna i Gargamels smurfsoppa eller blir dom onda förvandlade till paddor?

Halloj, Halloj!
Nu har jag hittat leken.
Jag minns smurfarna mest som små blåa figurer som sjöng glada visor, trots att jag har tre barn så har vi i ärlighetens namn aldrig sett nån av filmerna...men vad gör väl det?

Jag tror att smurfarna med sitt goda lynne kommer att gå segrande ur striden, även om nån stackars smurf lär nog hamna i soppan. Jag tror att det kommer att vara avgörande att smurfarna lyssnar på varandra och inte blir förda bakom ljuset av de fula typerna i Gargamels håla.

Förhoppningsvis så lyckas smurfarna sätta självaste Gargamel ur spel tidigt så att det inte blir alltför mycket förhäxningar och komplikationer.

Information från LL

Mammas hamnade på efterstjälken och vill gärna spela med oss.
Eftersom rollerna redan var klara så får hon vara hemlig :devil: :D

Förhoppningsvis så lyckas smurfarna sätta självaste Gargamel ur spel tidigt så att det inte blir alltför mycket förhäxningar och komplikationer.

Jag har funderat på det här med förhäxningarna... Kan man berätta sen att man var förhäxad? Är det kanske rent av något man kan använda för att hitta Gargamel?

Ni får inte veta vad hon har roll förens hon åker ur spelet. Bara hon och jag vet :sneaky:

Blev lite twisat ändå :p

Jag har funderat på det här med förhäxningarna... Kan man berätta sen att man var förhäxad? Är det kanske rent av något man kan använda för att hitta Gargamel?

Funderade på samma sak! LL?

Ang. Mammas tror jag hon menar att hon fått en roll som inte ens finns med på rollistan, eller?

Nej, men den rollen mammas har nu hade ju stått med i min TS om du hänger med om hon varit med från start. Nu fick hon en ny roll och ingen mer än hon och jag vet ju vad det är för roll. Den står ju inte med på listan.

Det som gör det till en twist kanske ni märker medans spelet fortsätter :D

Nej, du säger inte i leken sen att du blev förhäxad.

Nej, du säger inte i leken sen att du blev förhäxad.

Oooooh, det låter lurigt... Jag tycker den här leken är rätt twistig redan, faktiskt!

Men det känns ändå som det borde finnas nåt sorts sätt att utnyttja det... Vet inte riktigt hur än, men det boooorde ju bli nåt slags spår efter Gargamel tycker jag... Caisa, har du några klarare tankar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 639
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar