Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Grupparbeten är Satans uppfinning. Jag har hittills inte gjort något sådant med fler än två personer som har fungerat (dock har det fungerat bra när vi varit två st). Jag känner med dig :heart
Vi är 2 personer nu. Tidigare har 2 andra haft en privat konversation om grupparbetet och lämnat mig utanför. Nu... Jaa.. :p

Jag och ett par andra från andra grupper samarbetar med detta så vi får lite olika infallsvinklar i alla fall så det blir nog bra men jag är sjukt stressad över detta så jag har haft ep-känningar rullande i bakhuvudet hela jäkla dagen så jag får ta många micropauser. Det har dock inte brutit ut än, tack och lov, för då lär min dag vara slut :rofl: Men vi får se, blir det ep:n som ställer till det för mig och jag inte får med alla delar får jag väl ha en dialog med läraren om det. Svårt att tro att det blir några problem om man drar ep-kortet ;) Det brukar fungera. Det löser sig alltid på något sätt.

Jag tror A är lite trött. Hon började prata om vad hon vill ha med för mellis till skolan imorgon (hon äter inte frukost, därför skickar jag med) och när jag sa att hon inte behöver ha med något eftersom det är avslutning så bröt hon ihop totalt. Lilla stora tjejen liksom :heart

Varit på Vårdcentralen igen, denna gång till en läkare. Blev inte mkt klokare på det besöket. Bara av med 150 kr... Passade på att ta influensasprutan på en gång.
Hämtat ut paketen.
Vet inte om jag vågar ge mig iväg till medlemsmötet i kväll. Har ju social fobi, och redan ångest...

Ny tråd igen .Här går det undan i svängarna .
Då verkar det som man fått en släng av magkatarr .Tarmarna har varit ovanligt pratsamma i en vecka och igår bröt det lös med en enormt sugande känsla i magen täta toabesök :turd:och har fortsatt sedan dess .Så nu är jag så öm i rumpan att det inte är direkt skönt att sitta :yuck:.Inte nog med att man mår psykiskt dåligt .Man får sitta på toa så fort man tittat på något ätbart :rage::turd::turd: fastän jag just inget äter .En matlåda som jag förut åt till frukost på jobbet räcker även till lunch

Har varit iväg i stallet en sväng och lät lintott gå på lina en sväng. Först gick hon i lugn fin trav, för att sen bralla loss i en serie bockningar. Hon verkade tycka att det var jättekul att kunna springa ordentligt med bra fäste. Hoppas kunna ta ut henne oftare framöver, det behöver vi båda två.

På sjukhuset går det lite bättre nu igen. Hon var rätt dålig i slutet av förra veckan men det har stabiliserat sig nu. Vi får dock inte vara med henne pga att sambon är jätteförkyld. Jag var inne en sväng för att kolla till henne tidigare idag, men ska som sagt hålla avstånd för att inte riskera att smitta. Så det är rätt skönt att hon inte är lika svajig längre, när vi inte kan vara där och "hålla koll"

Kram @Trott :heart

Var ute och travade ett par km men på slutet misstänkte jag att en sten fastnat i nån hov. Var helt beckmörkt så jag kollade när vi var tillbaka i stallet. Jodå en fyra cm lång historia hade kilat sig fast mellan skon och strålen :crazy: dessutom var den ganska tjock så jag är lite rädd att det blir en hovböld nu :nailbiting:

Första julgranen var väldigt intressant för att vara katt, om hon klassas som katt efter det här :cautious: O_o
Allra mest nya mysiga mattan jag fick sa hon :laugh: :love:
Nu vågar vi klä granen ikväll :D

AQKAAAACSrdodHRwczovL2NkbjIuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvbW9iaWx1cHBsYWRkbmluZ181YTNhOTg0ODJhNmIyMmE4OGE0MTU3YTUuanBn

Kycklingklubborna i ugnen är alldeles strax klara :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
84 85 86
Svar
1 706
· Visningar
46 097
Senast: Enya
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka