Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollat på Bridget Jones baby med sonen. Han är hemma från skolan idag så vi umgås och slappar.
Köpt saffran och mandel så tänkte baka fler saffransbiscotti :d
Men får bli när mini är hemma från förskolan eller om jag gör hälften nu så åker dom in i ugnen igen när vi kommit hem. Tar bara en kvart att hämta med bilen så då hinner dom svalna av efter första rundan i ugnen.
Ska plocka fram julgranen med skräckblandad förtjusning - kattens första julgran :D
Kan bli intressant då katten garanterat är för nyfiken för sitt egna bästa :nailbiting: :rofl:

@tornblomma kan du rekommendera någon show/teater vad fan som helst till en en snart 70-åring i Stockholm? Syrran och jag håller på att bli ännu mer gråhåriga på att hitta en julklapp till mamma, hon ska absolut inte ha några saker och framför allt inga böcker, men någon show eller liknande vore ju en bra present.

Sitter i bilen med sovande barn, har suttit en timme snart. Borde burit in honom och sövt om men visste inte att han var såhär trött :o

Är övertygad om att det är fredag idag :cautious: så jag får påminna mig konstant om att det bara är torsdag. För att komma på att det visst är onsdag :angel:

Utbetalningshetsen är över för den här gången på jobbet. Och jag har fått klart med min f skattsedel och lite annat kring firman som känns kalasbra! Återbesök med Dräktiga Damen är bokat, hon är nöjd och glad över boxvila (på får äta massor med hösilage i lugn och ro) är *pepparpeppar* fortfarande dräktig och såret läker fint. Slyngelhästen är nöjdast av alla, han slipper vara ute hela dagarna i äckelvädret eftersom han är sällskapshäst inne. Han är mycket upprörd de timmar jag tvingar honom vara ute varje dag ändå :sneaky:
Vet inte om jag törs skriva att det känns som läget börjar vara lite under kontroll? Eller ramlar himlen ner över mitt huvud då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 689
· Visningar
45 768
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka