Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att köpa en träningscykel. Då kanske jag skulle hinna träna och slippa bada i vassen framöver..
Vet inte var den skulle få plats bara. Funderar på att fråga gårdsägaren om jag får hyra ett av deras b&b rum att ha den i. :p
Har en träning cykel som bara står i ett hörn...

Har vaknat och kan inte somna om. Jädrans filter på akvariumet att låta...
Ska hämta ut lite paket från Ica idag. Sedan månadsmöte på Akvarieföreningen i kväll :nailbiting:

Idag är det en dålig dag. För trött, för känslosam, för mycket allt. Det är tur att jag är så pass mycket själv som jag är, trots stor arbetsplats, går runt och gråter till och från :(

Sitter i en kall bil, kissnödig som fan, och väntar på utbildningsledaren. Vette tusan var han håller hus.. Funderar på att åka iväg och hitta en toalett nånstans, frågan är var? Aaaaah, kris!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 953
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
82 83 84
Svar
1 677
· Visningar
45 453
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka