Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram. .Idag är det en dålig dag. För trött, för känslosam, för mycket allt. Det är tur att jag är så pass mycket själv som jag är, trots stor arbetsplats, går runt och gråter till och från
10,5 h sömn och jag tror att jag lyckades avvärja migränen. Även om jag gärna hade varit däckad idag... 4 år...
Har du nått nummer? Annars när du väntat så länge och han inte hört av sig skulle iaf jag inte väntat längre. Nån måtta får det vaAllvarligt, var håller killen hus? Har suttit här rätt länge... Han borde komma snart tycker jag. Säkert kört vilse igen..
Har du nått nummer? Annars när du väntat så länge och han inte hört av sig skulle iaf jag inte väntat längre. Nån måtta får det va
Vem väntar du på?Allvarligt, var håller killen hus? Har suttit här rätt länge... Han borde komma snart tycker jag. Säkert kört vilse igen..
Vem väntar du på?
Allmänt låg, mycket runt omkring och jobbigt och utlämnande samtal med en nära vän i morse. Tack för bananen
Du har alltså väntat i två och en halvtimma han kanske inte kommer allsJag måste vänta, han ska hålla utbildning med mej idag. Har väntat sen åtta i morse.. vet att han hade lite att göra på morgonen men nu börjar det bli löjligt. Ska ringa om en liten stund och höra var han är. Borde inte ta mer än 40 min att köra hit.
Vad har du gjort, hon ser ut som att hon kommer att äta upp dig levande, så snart du vänder ryggen till!Våran tröja var också för kort,får köpa en ny tills nästa år.
10,5 h sömn och jag tror att jag lyckades avvärja migränen. Även om jag gärna hade varit däckad idag... 4 år...