Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan nog till och med vara bra att de får landa innan du hälsar på! Personalen hör av sig om det är kris av något slag! :heart
Det är väl mest mitt dåliga samvete över att jag inte orkar höra mamma fråga om och om igen hur länge de ska bo där och när hon ska få åka hem och jag får sitta och ljuga :(

Har efter en massiv gråtattack och några halvhjärtat skrivna rader i sängen och en sömnattack lyckats ta mig samman. Tog mig till Starbucks av andra änden av och skrev klar diskussionen, tog mig till personal baren och skrev klart mitt abstrakt och fixade en graph och nu har jag skickat mitt sista data kapitel till mina handledare för kommentarer :banana:

Varför känner jag mig så hemsk som inte orkar åka förbi mamma och pappa ikväll? Var ju i princip bara förbi när jag veckohandlade när de bodde hemma :o.
Är det något så antar jag personalen på boendet ringer.

Känn inte så!

Har efter en massiv gråtattack och några halvhjärtat skrivna rader i sängen och en sömnattack lyckats ta mig samman. Tog mig till Starbucks av andra änden av och skrev klar diskussionen, tog mig till personal baren och skrev klart mitt abstrakt och fixade en graph och nu har jag skickat mitt sista data kapitel till mina handledare för kommentarer :banana:

Starkt jobbat!

:heart :heart :up: :bow:

Svär över grupparbete för sjuttioelfte gången. Förra grupparbetet var jag så jävla lack över så jag sket i redovisningen. Nu gör jag ett arbete, vad det verkar som, helt själv. Får se om gruppen producerar något. Annars får jag väl stå för allt själv. Fy satan vad jag ska fira när det sista för kursen redovisas. En stor dunk vin ska det bli!

Var in på Dollarstore efter jobbet. Lyckades hitta två julklappar till julklappsspelet, kanske lite tråkiga men bättre användbara än nån jäkla mugg eller nått. Blev en värmeponcho (sån där foliesak, tänkte kan ju vara bra att ha i bilen, köpte en åt mig själv också) och ett med två små skruvmejslar med typ hundra olika bits (okej jag överdriver). Även där köpte jag en åt mig själv också.
Ska gå iväg till blomsteraffären och hämta ut 2 DHL paket. Ett har jag fått avisering om, det andra inte :meh:

Svär över grupparbete för sjuttioelfte gången. Förra grupparbetet var jag så jävla lack över så jag sket i redovisningen. Nu gör jag ett arbete, vad det verkar som, helt själv. Får se om gruppen producerar något. Annars får jag väl stå för allt själv. Fy satan vad jag ska fira när det sista för kursen redovisas. En stor dunk vin ska det bli!

Grupparbeten är Satans uppfinning. Jag har hittills inte gjort något sådant med fler än två personer som har fungerat (dock har det fungerat bra när vi varit två st). Jag känner med dig :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
84 85 86
Svar
1 707
· Visningar
46 097
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka