Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saknar min nattätande bukevän, mumsar på nystekt prinskorv o kavring macka.
Skyller min nuvarande natthunger på dig.
Med min sunkiga dygnsrytm så är detta kvällsmat för mig + att jag var dum nog att äta makaroner istället för att vänta på den helt underbara grytan jag hade i ugnen och jag kände att det var överkurs att äta gryta med potatis nu.Skyller min nuvarande natthunger på dig.
Med min sunkiga dygnsrytm så är detta kvällsmat för mig + att jag var dum nog att äta makaroner istället för att vänta på den helt underbara grytan jag hade i ugnen och jag kände att det var överkurs att äta gryta med potatis nu.
Jag har just smaskat klart .
Ska jag sjunga för dig springer o duckar bakom soffan.Försöker vakna... går sådär
Känner mest bara för att gråta.
Har så sjukt kort tid kvar och hjärnan funkar absolut ingenting. Har fått en hel natts sömn men gissar på att vad de nu är jag är allergisk på såg till att det var sjukt dålig sömn = hjärnan är alldeles mossig.
Kan andas bättre och har slutat nysa efter antihistamin tabletterna i alla fall
Har fått tillbaka kommentarer på mitt ena kapitel och det känns helt övermäktigt att lyckas åtgärda dem överhuvudtaget
*stor kram* Jag misstänker att de flesta doktorander får lite panik mot slutet men jag förstår att det är jobbigt
10,5 h sömn och jag tror att jag lyckades avvärja migränen. Även om jag gärna hade varit däckad idag... 4 år...
10,5 h sömn och jag tror att jag lyckades avvärja migränen. Även om jag gärna hade varit däckad idag... 4 år...