Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
haha - nu är du plötsligt fullt arbetsför då.....:D

Tror inte de klarar sig utan dig.
Knip ihop så fixar du det. :up:
Tydligen och jag har inte haft så mycket att göra på jobbet på länge då jag skruvat både traktorer bilar och renoverat bromsar och el på en släpvagn dom här sista veckorna .Hann med att fixa lastmaskinen idag åxo så tror korkskallarna på kontoret att man inte har något att göra utan bara släpar fötterna efter sig och att man faller sönder om man skulle jobba

Pratade precis i telefon med en av morsans väninnor :D Hon är en liten superglad tant, som är sådär tokigt ivrig på ALLT hela tiden, och med sån enorm livsglädje och nyfikenhet att det inte går att bli annat än glad av att ha kontakt med henne. Helt underbart.

Jag sa åt min chef att säga upp mig idag. :D Företaget måste skära ner och då är jag den som är minst viktig och jag kan klara mig på CSN och timvik, det ger dessutom en spark i baken att faktiskt ta tag i det där med att skicka in ansökan till kommunen. Chefen är inte helt såld på att säga upp mig, men jag lovade att hjälpa honom med datorn ändå. ;)

Mår illa och kom plötsligt på att jag glömt några saker trots inköpslist och att spenderat alldeles för mycket. Suck. :meh:

En vecka, knappt, efter kraschen ser min fot ut såhär.

20171220_213251.jpg

Jag följer fascinerat blåmärkets utveckling. Och är minst lika fascinerad över att det inte blev några skador. O_o

Jaha, bara att hoppas att jag inte får en katt på huvudkudden inatt. Tydligen så tar han över min kudde, varpå jag vrider huvudet = nackspärr.

Sugen på en skinksmörgås .Verkar som skinkan blir slut innan jul då katten är heltokig i den .Har haft hunden utlånad så han har inte hunnit sätta tänderna i den och tanten åt mycket igår .Den skulle vara på 3 kg men det måste ha varit då den var rå eller med allt spad som var med för vi har satt i oss halva sedan igårkväll och annars då jag fixar skinkan strax innan julafton brukar den nästan räcka till trettonhelgen och man får mardrömmar då man ser den i kylen för man har ätit sig less .Kanske bäst att skita i skinkgåsen så jag slipper upp på toan inatt och ta en omeprazol istället

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 761
· Visningar
47 408
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka