Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Härlig färg !
Visst är det! :D
Det ser nästan alltid värre ut en vecka (ca) efter olyckan
Ja, första dagarna är det ju inte mycket att skryta om. :laugh:
Aj!

Jag såg ju ut såhär efter en krogkväll :angel:

13397703_300684176986140_1194386839_n.jpg

Kaos minst sagt :p

Också rätt snyggt :laugh:

Vaknade innan klockan ringde. Det första jag kom att tänka på är att min bästa vän fyller år idag och fick lite panik över det! Trodde jag hade missat det först men nej det är idag så det är lugnt. Pjuh!

Går inte alla ihop??
Nä, tyvärr inte :( Har en väldigt ranghög valack som inte kommer överens med någon mer än en som det ser ut nu... så han kommer få gå själv from idag. För även om han kommer överens med en, så gör han fortfarande utfall ibland mot honom. Känner att han mår bättre av att gå själv.

Vaknade redan kl 5 och kunde inte somna om. La mig på soffan i stället. Då drömde jag konstiga drömmar i stället...

Intagit min måltid, ska paka mina ägodelar sen är det dags att sprida mina vingar och lyfta och skaffa sig en bra mrasfart söderut. Lämna min tysa boning för en annan för några dagar. SÅ mina vänner jag hoppas att jag har möjlighet att vara här men om inte så återkommer jag så snart jag kan.

Har sån brutal jäkla träningsvärk i magen, fick be spelgänget på DC att inte skratta igår...det gick sådär :rofl::rofl:
Idag får jag nog hålla mig till att göra tråkiga saker så jag inte skrattar...(panta burkar t.ex. DET ska jag göra, och det kommer inte bli trevligt....) men jag tror inte det kommer gå så bra, det är nog dömt att misslyckas.

Jaha, bara att hoppas att jag inte får en katt på huvudkudden inatt. Tydligen så tar han över min kudde, varpå jag vrider huvudet = nackspärr.
Mina katter vill gärna sova i min säng när jag inte där där. Det är katthår i sängen :meh:

Gjorde en rejäl städning i helgen och i måndags vaknade jag mindre svullen i ansiktet och inte lika tjock i halsen. Jag verkar alltså vara allergisk mot kattjäklarna. Det är ju bara på mornarna jag är sådär igentäppt med snor och massor av slem i halsen.
Att den ena dessutom river tapeter och möbler samt behagar kissa på mina kläder gör inte livet med katt behagligare. Jag har ingen matta i vardagsrummet för ena katten tror att lurvig matta är världens bästa kattlåda.:rage:

Nej. Jag gillar inte katter så värst mycket - men de är goda arbetskamrater i att hålla hemmet råttfritt. När de inte lever längre blir det anticimex för hela slanten.
:mad:

Dricket Kaffe Macchiato på dubbel espresso och försöker vakna.
Försov mig till jobbet idag igen :banghead::banghead::banghead:
De här sömnproblemen kommer knäcka mig :arghh:

Gah. Det stinker bränd olja över hela jobbet.

Ena kollegan kom tillbaka efter semester och fick för sig att hon skulle grädda indiskt bröd på spisen. Så nu kommer alla mina kläder att lukta bränd olja. Ytterkläder, väskor, skor och hela skiten.

Jag HATAR stanken av bränd olja. Speciellt bränd olivolja.
Kan stå ut med olivolja om den är kall. Men varm. Uäck :wtf:

Ena kollegan kom tillbaka efter semester och fick för sig att hon skulle grädda indiskt bröd på spisen. Så nu kommer alla mina kläder att lukta bränd olja. Ytterkläder, väskor, skor och hela skiten.

Själsfrände! :love: Olivolja är oätligt.

Olivolja är jättegott! Däremot inte att steka med. Använder alltid olivolja i sallader och kalla rätter nästan :)

Vaknade redan kl 5 och kunde inte somna om. La mig på soffan i stället. Då drömde jag konstiga drömmar i stället...
:D soffan somnar lätt i soffan :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 734
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka