God middag, även idag (Musslor, angus steak, päron- och chokladdessert)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det!Härlig färg !
Ja, första dagarna är det ju inte mycket att skryta om.Det ser nästan alltid värre ut en vecka (ca) efter olyckan
Aj!
Jag såg ju ut såhär efter en krogkväll
Kaos minst sagt
Nä, tyvärr inte Har en väldigt ranghög valack som inte kommer överens med någon mer än en som det ser ut nu... så han kommer få gå själv from idag. För även om han kommer överens med en, så gör han fortfarande utfall ibland mot honom. Känner att han mår bättre av att gå själv.Går inte alla ihop??
Mina katter vill gärna sova i min säng när jag inte där där. Det är katthår i sängenJaha, bara att hoppas att jag inte får en katt på huvudkudden inatt. Tydligen så tar han över min kudde, varpå jag vrider huvudet = nackspärr.
Det är vintersolstånd idag. Så fr.o.m. idag blir det ljusare.
Dricket Kaffe Macchiato på dubbel espresso och försöker vakna.
Försov mig till jobbet idag igen
De här sömnproblemen kommer knäcka mig
Dina barn har för mycket pengarLaddar för att åka till banken, dels hämta ut min semesterlön och växla in en gammal femhundring som dök upp på sonens rum när han städade
Själsfrände! Olivolja är oätligt.Gah. Det stinker bränd olja över hela jobbet.
Ena kollegan kom tillbaka efter semester och fick för sig att hon skulle grädda indiskt bröd på spisen. Så nu kommer alla mina kläder att lukta bränd olja. Ytterkläder, väskor, skor och hela skiten.
Jag HATAR stanken av bränd olja. Speciellt bränd olivolja.
Kan stå ut med olivolja om den är kall. Men varm. Uäck
Olivolja är jättegott! Däremot inte att steka med. Använder alltid olivolja i sallader och kalla rätter nästanGah. Det stinker bränd olja över hela jobbet.
Ena kollegan kom tillbaka efter semester och fick för sig att hon skulle grädda indiskt bröd på spisen. Så nu kommer alla mina kläder att lukta bränd olja. Ytterkläder, väskor, skor och hela skiten.
Jag HATAR stanken av bränd olja. Speciellt bränd olivolja.
Kan stå ut med olivolja om den är kall. Men varm. Uäck
soffan somnar lätt i soffanVaknade redan kl 5 och kunde inte somna om. La mig på soffan i stället. Då drömde jag konstiga drömmar i stället...