Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades byta batterier i en site idag, min elev skulle till den andra och ta bilder så han sa ja till att byta batterierna där så jag kom tillbaka tidigt :D och fick tid till att ta en extra sömnlur på eftermiddagen. När jag vaknade hade eleven skickat ett oerhört ursäktande meddelande om att han misslyckats med att byta batteri i en station. Anledningen var att det låg en orm på lådan :D

Var tillräckligt pigg efteråt för att ta mig till min GP innan de stänger för jul och fick en steroid spray utskriven för allergin :banana: (känner mig stolt för igår var det något som kändes helt oöverkomligt).

Nu hoppas jag på att jag orkar gå igenom kommentarerna på ett av mina data kapitel eftersom jag ska träffa min co-handledare i morgon. Han har flyttat till USA, behöver egentligen inte handleda mig längre och har ett nytt jobb som tar mycket tid så är oerhört tacksam för minsta lilla tid han har att ge mig :)

Fyller på med medicin på sjukhuset. Idag för 5 år sen var första gången jag fick det och vilken vändning det var för mig. På över ett halvår hade jag inte kunnat äta en måltid utan smärta och julen för 5 år sen åt jag och var smärtfri.
Jäkligt tacksam åt forskning och djurförsök som gjort att de fått fram medicinen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 766
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka