Jag kommer på en gång.Burit in och fyllt på ved, tänt en brasa, dammsugit och bäddat rent sängen. Nu blir det ett bad och sen lite mat. Är sugen på kött, pommes och bea idag så så får det bli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer på en gång.Burit in och fyllt på ved, tänt en brasa, dammsugit och bäddat rent sängen. Nu blir det ett bad och sen lite mat. Är sugen på kött, pommes och bea idag så så får det bli
Fan!!! Insåg nu att jag glömde köpa pistagenötter till domHar inne saffransbiscotti med mandel denna gången i ugnen
Maken är ledig idag så skickade honom på ärenden i stan så slipper jag
Vad har kärringen gjort nu?Min moster kan brinna i helvetet, nu har hon gjort bort sig totalt
Jag skickar mess till mamma, med "julklänning"... vilket tyg? Och så bild på fyra olika tyger. Får tillbaka en tummen upp
Dessa är tygerna jag väljer på... Mamma tyckte det blåa.
Jag skickar mess till mamma, med "julklänning"... vilket tyg? Och så bild på fyra olika tyger. Får tillbaka en tummen upp
Dessa är tygerna jag väljer på... Mamma tyckte det blåa.
Tar jag det komme rjag nog göra ett tryck att sätta på Har redan en klänning i det tyget med, så var inne på om jag ska göra leggings av det istället...Den med stickade flätorna är nog ett tyg som är mer allround och gör att man kan använda klänningen vid fler tillfällen än jul.
Tycker dessutom att den är snyggast.
Sitter i en fotölj och är uttråkad . Vad kan man göra.
Är i Västervik. Stan är stendöd utom ölhusenTa med kameran och ga ut pa sta'n och fotografera folk i julruschen. Det ar kul att bara titta pa folk och "gatu fotografering" ar super kul nar man ar i en stad dar folk ror sig hela tiden.
Jag kommer på en gång.
Lär dig sticka , eller om du redan kan, sticka strumpor.Sitter i en fotölj och är uttråkad . Vad kan man göra.
Är i Västervik. Stan är stendöd utom ölhusen
japp, 20 stÅh är det akvarie räkor Jag gav precis bort mina sju till en kollega eftersom jag måste flytta