Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skickar mess till mamma, med "julklänning"... vilket tyg? Och så bild på fyra olika tyger. Får tillbaka en tummen upp :meh::banghead:

25550259_10159688247920114_5422266083569132600_n.jpg

Dessa är tygerna jag väljer på... Mamma tyckte det blåa.

Kollat jobblokaler och julhandlat.
Fick också med mig en crokpot. Tänkte det kan vara bra för mig som är så där road av att laga mat om det bara är till mig.
Fick tag i hovis som likt en ängel kommer och slår på hästkraken tappsko imorgon bitti. Då slipper jag paja kroppen i försök att räta ut skon för att slå på och slipper försöka göra det med snowgrips på.
Hon ska få en förpackning Hyaluronsyra till sin trasiga kropp i julklapp, min räddare i nöden!

Jag skickar mess till mamma, med "julklänning"... vilket tyg? Och så bild på fyra olika tyger. Får tillbaka en tummen upp :meh::banghead:

25550259_10159688247920114_5422266083569132600_n.jpg

Dessa är tygerna jag väljer på... Mamma tyckte det blåa.

Den med stickade flätorna är nog ett tyg som är mer allround och gör att man kan använda klänningen vid fler tillfällen än jul.

Tycker dessutom att den är snyggast.

Den med stickade flätorna är nog ett tyg som är mer allround och gör att man kan använda klänningen vid fler tillfällen än jul.

Tycker dessutom att den är snyggast.
Tar jag det komme rjag nog göra ett tryck att sätta på :p Har redan en klänning i det tyget med, så var inne på om jag ska göra leggings av det istället...

Mitt liv ar inte som vanligt ... Sonen och Maken har "lovingly" delat med sig av sina forkylnings baciller till mig. Skillnaden ar att de far "Man Colds" dar de hostar till lite da och da, med en milt tappt nasa som blir battre av att de snyter sig.
Nu far ju inte jag "Man Colds", av naturlig anledning, mammor kan inte ha det har jag hort, sa jag har bara en vanlig bonn forkylning. Jag hostar absolutely konstant, och kan inte andas da nasan ar totalt genom tappt oavsett vad jag gor. :cautious: Men som jag forklarade for Maken, da jag inte har en "Man Cold" ar det inget vi behover oroa oss for, och jag ar saker pa att jag kommer att overleva det har ocksa.
I dag ska jag forst till harfrissan och klippa mig, sedan till IKEA for de sista matinkopen infor jul och pa hemvagen ska jag plocka upp en riktig Svensk julskinka fran ett deli i stan som rimmar skinkor till varje jul. Det ar en sadan lattnad nar de gor det och jag slipper bade hantera skinkan och forsoka forklara HUR den ska vara styckad och bara hamta den fardig att stoppa i ugnen. :)

De sista paken ska slas in och ett maste jag lista ut vad jag ska ge ... sedan ar jag KLAR och kan luta mig tillbaka och bara ta det lungt infor jul.:cool:

Snabb sväng till mejk, köpte en skrapa för 20 kr
Sen åt jag på enellys och sen hem.
Var borta en och en halv timme haha
Nu kaffe

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 782
· Visningar
47 942
Senast: Lilla
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka