Jag har nog inte varit speciellt snäll detta år, för jag fick en poncho och en Zlatanbok. Den senare var förvisso i ett julklappsspel, så den var inte utvald speciellt för mig som ponchon var
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte varit snäll alls för jag fick inget.Jag har nog inte varit speciellt snäll detta år, för jag fick en poncho och en Zlatanbok. Den senare var förvisso i ett julklappsspel, så den var inte utvald speciellt för mig som ponchon var
Det är så jag försöker tänka. Har ett gäng som vill att jag kommer och fotar där jag sagt att jag hör av mig så snart det finns vettig kamerautrustning här hemma.. Ska nog skicka iväg sms nu i mellandagarna, önska gott nytt år och säga att det snaaaart finns fotomöjligheter.
Jag har inte varit snäll alls för jag fick inget.
Ätit så jag mår illa och kom aldrig fram till skinkan och revbenen, en skiva sylta efter sill och laxdelen. Nu ska jag och katten packa upp julklappar så hon blir lite glad efter att ha förnedrats tidigare idag.
Jo, jag har funderat på sådant... Har en vän som jobbar med fotografering i eget företag, bollar lite idéer med henne ibland, men samtidigt blir jag aldrig någonsin nöjd med mina bilder. Såhär spontant kan jag komma på två bilder på Aysu som jag är nöjd med och kanske en bild på Ebrah som jag gillar. Med tanke på hur mycket jag fotar så är det inte direkt mycket... Har dock massor av tankar och idéer nu på bilder, så kanske kan det bli lite bättre framöver.Du kan säkert tjäna in vad du köpt kameran. Kanske dags för en hemsida där folk kan kolla priser och boka fototillfällen med dig? Du tycker ju om att pilla med sådant (om jag inte minns fel. )
Hihi, tja jag gillar ju böcker men, Zlatan är inte min hjältefigur i livet så....Jag postar gärna Zlantanboken till dig om du vill
Hon motsvarar vecka 32+2 idag. Beräknad hemgång 15/2, allt innan det är en oväntad bonus
På planet från USA till London var det nästan fullt men planet från London till Kastrup bara halvfullt.
På Heathrow var det lugnare än vanligt men inte öde på något sätt
Sån jävla ångest. Har precis beställt en ny kamera, en som kostade lika mycket som min BIL för sjutton. Herregud. Det är verkligen inget spontanköp, tvärtom eftersom jag planerat att köpa den i minst ett år och nu var den på rea... Men ja...
Jo, jag har funderat på sådant... Har en vän som jobbar med fotografering i eget företag, bollar lite idéer med henne ibland, men samtidigt blir jag aldrig någonsin nöjd med mina bilder. Såhär spontant kan jag komma på två bilder på Aysu som jag är nöjd med och kanske en bild på Ebrah som jag gillar. Med tanke på hur mycket jag fotar så är det inte direkt mycket... Har dock massor av tankar och idéer nu på bilder, så kanske kan det bli lite bättre framöver.
Slår du desssutom ut kostnaden på förväntad livslängd så blir det inte så dyrtDet är så jag försöker tänka. Har ett gäng som vill att jag kommer och fotar där jag sagt att jag hör av mig så snart det finns vettig kamerautrustning här hemma.. Ska nog skicka iväg sms nu i mellandagarna, önska gott nytt år och säga att det snaaaart finns fotomöjligheter.
Jag fick inte heller någon julklapp men ska köpa till mig själv så småningom.Jag har inte varit snäll alls för jag fick inget.
Du menar på onsdag. Må-ti är röda dagar.Alltså jag har ätit kalvsylta, skinka, leverpastej pch rödbetssallad och min mage har rasat totalt.
Plus att mina "nya" glasögon gör att jag ser dubbelt så specsavers ska få sig ett samtal på måndag
Ser bättre med mina glasögon från 2001