Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är hon borta nu?
eusa_boohoo.gif

Hon gick bort Oktober 30 ... Hon saknas mig sa

Vi är i Europa! Strax dags för säkerhetskontroll på Heathrow och sen går planet till Kastrup om en dryg timme :)

Hur mycket folk var det ute pa flygplatserna? Nar jag flugit pa juldagen genom England eller USA har det varit annmarkningsvart tomt. Och fler tomma stolar pa planen an vanligt.:p

Smyger in lite snabbt med en hälsning
25587863_1808045322548320_9045790548681012763_o.jpg

SA jatte sot. :heart Hur gammal ar hon nu? och nar tror ni att ni far ta hem henne?

Nu maste jag verkligen satta fart. Skinkan ska grilljeras, och doppet i grytan forberedas ... (tack och lov for Metzo brod da jag inte hade tid att forsoka baka en omgang till, sa dopp i grytan blir det i allafall.) Det ar sakert mer jag behover gora just nu, men min superforkylda hjarna vagrar att sammarbeta sa jag har ingen aning om vad jag tankte gora nu pa morgonen.:confused:
Tur det bara ar familj som kommer. Det far leva med mig precis som jag ar.:heart

Jag sitter och läser handboken till vår bil vi köpte i år och får ångest över allt jag inte kan, basic grejer som att byta bromsvätska. :nailbiting: Nu är det kallt och jag är höggravid, annars skulle jag ta mig några timmar och gå igenom allt i motorhuven så man kan fixa basic service. Nästa år lär jag inte få mer tid över med en liten ...

Någon mer som är hopplös bilägare?
Jag kan tanka och fylla spolarvätska. I övrigt tänker jag att jag kliver in på macken/verkstan och säger "hjälp" typ..

Jag sitter och läser handboken till vår bil vi köpte i år och får ångest över allt jag inte kan, basic grejer som att byta bromsvätska. :nailbiting: Nu är det kallt och jag är höggravid, annars skulle jag ta mig några timmar och gå igenom allt i motorhuven så man kan fixa basic service. Nästa år lär jag inte få mer tid över med en liten ...

Någon mer som är hopplös bilägare?

Hehe, det där gör inte ens särbon som är betydligt händigare än vad jag är :p Jag kan kolla oljan, fylla på spolarvätska och glykol samt byta batteri typ. Givetvis öppna huven och se om något inte är bra också. Resten lämnar jag åt proffsen. Jag är geolog, inte bilmek :D

Sitter och blänger på Karl-Bertil med familjen innan lite julmat ska intas här, redan ätit jullunch med mannens familj men ska nog kunna få ner några tuggor till :d:D

Smet in på toa hos svärföräldrarna och kollar buke :D
Tröttnat på att vara social :wtf:
Får stå ut någon timma till innan vi kör hemåt. Är glad över att vi firade jul själva hemma innan vi körde så har bara varit här sen 12.30.
Världens snällaste svärföräldrar men är totalt mentalt slut...

Å magen pallar inte all fet julmat (Har IBS). Kommer vara svullen i en vecka efter det här och inte vara mer än 2 min ifrån en toa O_o

Smet in på toa hos svärföräldrarna och kollar buke :D
Tröttnat på att vara social :wtf:
Får stå ut någon timma till innan vi kör hemåt. Är glad över att vi firade jul själva hemma innan vi körde så har bara varit här sen 12.30.
Världens snällaste svärföräldrar men är totalt mentalt slut...

Å magen pallar inte all fet julmat (Har IBS). Kommer vara svullen i en vecka efter det här och inte vara mer än 2 min ifrån en toa O_o

Ta hand om dig :heart

• Gilla
Reactions: MM
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
1 770
Senast: sthu
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
303
· Visningar
7 147
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar