Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på en dokumentär om plastikkirurgi. Det är SÅ övertydligt att det verkligen är "standardgrej" att göra diverse skönhetsoperationer där de filmar, och jag försöker tänka att det inte är konstigare än att modifiera kroppen på andra sätt, men jösses så märkligt det verkar många gånger...

Hurra! Jag tror jag lyckats stänga av elementet till viss del så jag inte kokar ihjäl hemma (lite dunkande och vridande gjorde susen). Katten är missbelåten eftersom hennes varma sovplats vid elementet inte längre är varm. :up:

Det behöver definitivt luftas gissar jag eftersom övre delen är varm hur jag än gör och nedre delen är kall. Men det tänker jag inte ge mig på att försöka göra själv.

Fientlighet? :D

Gud så jobbigt att fira jul med de med sådana åsikter :meh:
Jag skyller på glöggen:angel: och uppländskan :cool:

Det är mest morfar, alla andra är bara tysta och försöker ignorera. Det första jag hörde när jag vaknade var att vi lever i en feministisk diktatur O_o och nu ska man tydligen vara glad om någon kille visar uppskattning genom att vissla på en :banghead:

Jag skyller på glöggen:angel: och uppländskan :cool:

Det är mest morfar, alla andra är bara tysta och försöker ignorera. Det första jag hörde när jag vaknade var att vi lever i en feministisk diktatur O_o och nu ska man tydligen vara glad om någon kille visar uppskattning genom att vissla på en :banghead:

Glögg går alltid att skylla på :p

I min familj är det de äldre kusinerna som står för det sunkigare inslaget :meh:

Han är också väldigt duktig på argumentationstekniken ”jaha, du håller inte med, låt mig upprepa men med högre och aggressivare ton”...

Så korkade är inte kusinerna. Vi är några riviga damer i släkten som man inte bör reta upp (läs: jag, min enda kvinnliga kusin och min moster) :angel: :D De yngsta kusinerna är bröder till kvinnliga kusinen och de har vett att inte käfta emot henne :p

Edit: Det är alltså kusinen med värre humör än mig. Hon har smällt till en dryg chef i pannan med ett kvastskaft (inte så hårt) och sparkat ett fyllo som tänkte tafsa på henne ner för en trapp (han var nästan längst ner, hon kom gående uppifrån med tallrikar i vardera handen och han hade upp händerna, höhö:ade och tänkte ta henne på brösten... han ångrade sig :D).

Senast ändrad:
Hurra! Jag tror jag lyckats stänga av elementet till viss del så jag inte kokar ihjäl hemma (lite dunkande och vridande gjorde susen). Katten är missbelåten eftersom hennes varma sovplats vid elementet inte längre är varm. :up:

Det behöver definitivt luftas gissar jag eftersom övre delen är varm hur jag än gör och nedre delen är kall. Men det tänker jag inte ge mig på att försöka göra själv.
Lufta element är väldigt enkelt och är nog nått man "borde" kunna göra skulle jag säga :) själv måste jag göra det lite titt som tätt på ett av mina element, annars låter det och not iskallt.
lite som att man bör kunna fylla på spolarvätska om man har bil :rofl:

Jag sitter och läser handboken till vår bil vi köpte i år och får ångest över allt jag inte kan, basic grejer som att byta bromsvätska. :nailbiting: Nu är det kallt och jag är höggravid, annars skulle jag ta mig några timmar och gå igenom allt i motorhuven så man kan fixa basic service. Nästa år lär jag inte få mer tid över med en liten ...

Någon mer som är hopplös bilägare?

Funderar på en liten tupplur. Sov bara några timmar inatt och nu är julsamtalen avklarade så ingen ringer och stör förhoppningsvis. Benen blir inte klara fören halv nio så det är ingen ide att äta tidigare. Och allt jag egentligen behöver göra är att skala potatis och fixa räkröran... Urrk, jag är redan hungrig O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
1 401
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
7 089
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar