Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Smyger in lite snabbt med en hälsning
25587863_1808045322548320_9045790548681012763_o.jpg

Jag sitter och läser handboken till vår bil vi köpte i år och får ångest över allt jag inte kan, basic grejer som att byta bromsvätska. :nailbiting: Nu är det kallt och jag är höggravid, annars skulle jag ta mig några timmar och gå igenom allt i motorhuven så man kan fixa basic service. Nästa år lär jag inte få mer tid över med en liten ...

Någon mer som är hopplös bilägare?

Det är sånt jag har min verkstad till. Om något låter konstigt eller så svänger jag förbi så fixar de. Funkar bra i min värld

Försöker samla ihop mig inför julfirande hos mor. Vill helst beställa hem pizza och hänga hemma med katterna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
1 539
Senast: LadySara
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
7 095
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar