Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Smet in på toa hos svärföräldrarna och kollar buke :D
Tröttnat på att vara social :wtf:
Får stå ut någon timma till innan vi kör hemåt. Är glad över att vi firade jul själva hemma innan vi körde så har bara varit här sen 12.30.
Världens snällaste svärföräldrar men är totalt mentalt slut...

Å magen pallar inte all fet julmat (Har IBS). Kommer vara svullen i en vecka efter det här och inte vara mer än 2 min ifrån en toa O_o
biteme_bigarmhug.gif

• Gilla
Reactions: MM
Jag tror min julanda tog slut igår,idag har jag ätit vanlig mat,gått 6km med hundarna i en tom natur och är inne på tvättmaskin nr 2 och det blir en nr 3 då jag passade på att byta lakan,kan lika gärna damsuga och skura köksgolvet när jag ändå håller på, för att sen rensa ur ett skåp fullt med papper/kvitton och bra att ha saker (som aldrig används)

Alltså jag har ätit kalvsylta, skinka, leverpastej pch rödbetssallad och min mage har rasat totalt.
Plus att mina "nya" glasögon gör att jag ser dubbelt så specsavers ska få sig ett samtal på måndag
Ser bättre med mina glasögon från 2001

Alltså jag har ätit kalvsylta, skinka, leverpastej pch rödbetssallad och min mage har rasat totalt.
Plus att mina "nya" glasögon gör att jag ser dubbelt så specsavers ska få sig ett samtal på måndag
Ser bättre med mina glasögon från 2001
Specsavers litar jag inte på. När jag var där ansåg de att jag var i behov av progressiva glasögon. Sedan hittade jag inte riktigt rätt bågar där, men de sa då att bättre finns inte. Jag köpte inte det utan gick till andra optikern tvärs över gatan. De gjorde en ny synundersökning och tyckte inte alls att jag skulle ha progressiva glasögon. Bättre bågar hittade jag också.

Specsavers litar jag inte på. När jag var där ansåg de att jag var i behov av progressiva glasögon. Sedan hittade jag inte riktigt rätt bågar där, men de sa då att bättre finns inte. Jag köpte inte det utan gick till andra optikern tvärs över gatan. De gjorde en ny synundersökning och tyckte inte alls att jag skulle ha progressiva glasögon. Bättre bågar hittade jag också.
Ja de tjatade tills jag gick med på progressiva men tror inte min skelning går ihop med deras slipning riktigt

Nerbäddad.
Har precis beställt ett lass kattmat och kattsand. Trippla bonuspoäng hos Zooplus, vet inte vad jag ska plocka ut för gratispremier för poängen jag har sparat. Någon gång har jag plockat ut så mycket kattmat som möjligt och donerat till hemlösa katter, kanske blir så denna gången igen.

Har tittat på Kalle. Delat ut julklappar. exotisk buffé. Tittat på SVT 1. Var en bra svensk film där. Fikat. Packat upp extra sängarna.
Snart dags att nanna kudden

Hemfärd. Alla har varit sams. Bara en handfull pikar som förvisso svider lite men jag vet egentligen kommer från ett bra ställe. På annandagen ska jag träffa den mer välkammade delen av släkten, sen kan jag gå i ide minst till påsk :laugh:

God jul så här i sista minuten, fullspäckad dag som ändå har varit relativt lugn, så lugn den nu kan bli med en tvååring i huset :love: avslöjade dessutom syrran att hon väntar en till, väldigt tidigt än så länge så nu gäller det att hålla tummarna! :love: Men när man är en öldrickare av rang och helt plötsligt tackar nej så är man rätt körd. :idea:
Bra presenter från syrran, hon blev dessutom jätteglad för sin present, det var nästan det allra bästa! Sonen surar över att internet inte fungerar när han fick ett tvspel som han hade önskat sig men kräver uppkoppling. Men han blev glad över många andra presenter. Sen har jag och dottern suttit och pusslat dotterns pussel nu på slutet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
1 891
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
7 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka