Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var glad för det! Serien SUGER. På allvar alltså. Vi har härdat igenom fem fucking säsonger nu och slutsatsen är: inte värt det. Nu är vi bara några avsnitt i från att vara klara så nu kan vi lika gärna se klart men fy fan vilken idiotisk serie.

Åh, House of Cards älskar ju alla? Jag har inte ens testat, är en sån skeptisk jävel :p.
Asså det här med att måsta se klart serier som inte är bra :down: (jag gör likadant :rofl: )

@iNHALE Förstår precis, har samma problem. Tycker det är svårt med kläder i allmänhet. Speciellt nu när det blivit så inne med ankellånga byxor - jaha, dom blir typ knälånga på mig.

Jag stör mig på motsatsen. Ankelbyxor blir för långa för mig :mad:
Dom borde helt enkelt uppfinna fler längder så alla kan bli nöjda :up:

Mvh hon som får sy upp alla byxor minst 15 cm :meh:

Men JAG VET. Folk tittar på mig som att jag är en jävla idiot när jag säger att jag inte gillar den. Snälla, se lite och säg vad du tycker. Jag behöver en kompanjon i det här. Och om du dras in kan du plåstra såren efter Breaking bad med den i alla fall!
Åh absolut! Jag är hemma sjuk från jobbet så jag kan kika lite imorgon. Allt för din skull såklart :love: ;).
Asså det här med att måsta se klart serier som inte är bra :down: (jag gör likadant :rofl: )
Sjukt störigt! Jag har blivit bättre på det men den här hade vi givit en hel säsong och då bara kan jag inte sluta typ :arghh:-

Åh absolut! Jag är hemma sjuk från jobbet så jag kan kika lite imorgon. Allt för din skull såklart :love: ;).

Sjukt störigt! Jag har blivit bättre på det men den här hade vi givit en hel säsong och då bara kan jag inte sluta typ :arghh:-
Jag vågar inte kolla på den, fått för mig att jag inte ska gilla den och sen måsta se klart den :arghh:

Jag stör mig på att universitetet inte kan rapportera in mitt slutbetyg i en kurs jag läste i våras, tack vare det så vill inte CSN betala ut några pengar till mig :banghead: Blev lovad att det skulle vara klart förra veckan, sen skulle det bli klart igår...och nu vet jag inte längre :rage: Så har inget hänt imorgon så måste jag försöka vem jag ska tjata på mer än kursansvarig (som jag ringt 3 ggr och mailat 2 senaste veckan..) :meh:

:turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 807
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka