Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va, gillar du det? Du måste skoja? Du måste också skriva i min tråd sen när jag sett klart! Por favor!

Min åsikt:

Jesse :heart
Hank :heart:heart:heart:heart:heart:heart
Walt :turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::yuck:
Skyler :turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd::turd:
Skaffade två säsonger och orkade knappt halva första. Kopiöst ointressant. Jag vill inte se underhållning om cancer och knarktillverkning. Vad är GREJEN?

Klarade inte heller Orange is the new black. Alla var så elaka mot varann :(

House of cards? En säsong. För utstuderat, för snyggt, för mycket överspel av Kevin Spacey. Föredrog brittiska originalet från 80-talet.

Skaffade två säsonger och orkade knappt halva första. Kopiöst ointressant. Jag vill inte se underhållning om cancer och knarktillverkning. Vad är GREJEN?
Och då blir det ändå värre sen. En hel serie om en idiotisk man med idiotisk, irrationell stolthet. Fattar inte grejen.

Har samma känsla som du för House of Cards men ska testa bara för att se vad jag tycker. En av mina bästa vänners kontor syns tydligen i intro-låten så om inte annat borde jag väl se ett par avsnitt av den anledningen :D.

Klarade inte heller Orange is the new black. Alla var så elaka mot varann :(
:eek: Trodde jag var typ den enda som inte gillar den. Har förvisso inget emot att folk är elaka men den är ju så jävla dålig?! O_o

Jag är dock väldigt förtjust i Kvinnofängelset sedan mååånga år tillbaka och brukar jämföra kvinnofängelseserier med den vilket kanske inte blir helt rättvist med tanke på hur alldeles överlägset underbart KF ändå är :love: Men ändå!

:eek: Trodde jag var typ den enda som inte gillar den. Har förvisso inget emot att folk är elaka men den är ju så jävla dålig?! O_o

Jag fick lite ångest av den. Folk satt i fängelse och var stenhårda mot varann förutom när man då och då skulle glädjas åt att huvudpersonen blev kompis med nån tack vare ett smart drag. Förutsägbart och tråkigt.

Fattar inte heller grejen med HoC... Såg två säsonger men har gett upp, har dessutom svårt för Spacey. Stör mig på honom faktiskt. BB däremot :love: följde den slaviskt när den kom. Nu är det designated survivor som gäller :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 807
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka