ÄNTLIGEN en polare i det här! Du är efterlängtad!
Jag kollade på ett par hela säsonger (tre tror jag?) för att försöka förstå vad andra älskade.
Blev bara sur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollade på ett par hela säsonger (tre tror jag?) för att försöka förstå vad andra älskade.
Blev bara sur
Som jag med Breaking Bad . Blir seriöst bara arg.Blev bara sur
(Älskar du den kommer jag förskjuta dig! )
Som jag med Breaking Bad . Blir seriöst bara arg.
"He's such a stupid sack of dicks" - jag ca 450 gånger per avsnitt om Walter White.
That's the spirit!Men Fuck that sack of dicks !!
Skaffade två säsonger och orkade knappt halva första. Kopiöst ointressant. Jag vill inte se underhållning om cancer och knarktillverkning. Vad är GREJEN?Va, gillar du det? Du måste skoja? Du måste också skriva i min tråd sen när jag sett klart! Por favor!
Min åsikt:
Jesse
Hank heartheartheart
Walt
Skyler
Och då blir det ändå värre sen. En hel serie om en idiotisk man med idiotisk, irrationell stolthet. Fattar inte grejen.Skaffade två säsonger och orkade knappt halva första. Kopiöst ointressant. Jag vill inte se underhållning om cancer och knarktillverkning. Vad är GREJEN?
I såna fall kommer jag tillbaka under ett nytt nick - nophredol .
Haha för komma på nåt annat i såna fall .
Dock otaktiskt att meddela det nya nicket i förväg kan jag tycka. Men så länge nophredol inte gillar House of cards får det väl gå an!
Ta Ipren istället, funkar mot ev inflammation också.Jag stör mig på att jag har så sabla ont i mina muskelfästen i armbågen pga bygget av altanen att jag måste äta treo flera ggr/dan och för att kunna sova och jag är inte klar än.
Ta Ipren istället, funkar mot ev inflammation också.
Det har du ju rätt i. Tänkte fort men fel!Acetylsalicylsyra är också inflammationshämmande.
Tack men det är bara acetylsalicylsyra som biter på mig och knappt ens det.Ta Ipren istället, funkar mot ev inflammation också.
Trodde jag var typ den enda som inte gillar den. Har förvisso inget emot att folk är elaka men den är ju så jävla dålig?!Klarade inte heller Orange is the new black. Alla var så elaka mot varann
Trodde jag var typ den enda som inte gillar den. Har förvisso inget emot att folk är elaka men den är ju så jävla dålig?!