Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på exakt samma sak, att jag är ordentligt förkyld alltsåJag är sjuuuuuuk.
Eller, jag är ordentligt förkyld med förhöjd temp/feber, men jag känner mig så sjuuuuuuuk. Så jag stör mig på att jag är sjuk, och att jag tycker så himla synd om mig själv...
Jag stör mig på exakt samma sak, att jag är ordentligt förkyld alltså
Dessutom stör jag mig på att min frys är så liten att det inte får plats två glasspaket i den
Det hade varit praktiskt, men jag har noll plats i lägenhetenSom sagt, jag har en supersmidig liten blå frys till salu...
Om du följt tvättråden så reklamera kanske?Att kragen på min nya piké blödde som satan i tvätten så nu är tröjan blåflammig...
Jo, känns bara så fjantigt att reklamera något jag egentligen inte betalat för (hade en voucher), det vet ju dock inte de om men ändå...Om du följt tvättråden så reklamera kanske?
Det kan vara bra för säljaren att bli medveten om oavsett så att man slipper sälja fler plagg som sedan gör kunder besvikna.Jo, känns bara så fjantigt att reklamera något jag egentligen inte betalat för (hade en voucher), det vet ju dock inte de om men ändå...
Det var en tröja ur en kollektion för ett event så den kommer inte säljas mer då eventet är över, annars hade jag hållt med om det. Nåja jag ska prova att tvätta med vanish och ev reklamera efter det. Känns bara så snopet då det för en gångs skull var en rätt fin tröja vi fick.Det kan vara bra för säljaren att bli medveten om oavsett så att man slipper sälja fler plagg som sedan gör kunder besvikna.
De blir mindre trevliga att ha liggande i skrubben tills min IKEA-kasse är full och redo att köra i väg för tömning.Man behöver inte få ut allt, de kan återvinnas ändå.
Aha! Jag använder papperskassar från Coop som blir rätt fort fulla.De blir mindre trevliga att ha liggande i skrubben tills min IKEA-kasse är full och redo att köra i väg för tömning.
Är det säkert att den är blå?Som sagt, jag har en supersmidig liten blå frys till salu...
Är det säkert att den är blå?
Jag köper mina vanliga kläder på Long Tall Sally, men de säljer tyvärr inte friluftskläder...@iNHALE Förstår precis, har samma problem. Tycker det är svårt med kläder i allmänhet. Speciellt nu när det blivit så inne med ankellånga byxor - jaha, dom blir typ knälånga på mig.