Jag både störs och roas av att facebook föreslår den här gruppen för mig, jägare, fisk och köttätare som jag är Facebook vill arga veganer ont alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag både störs och roas av att facebook föreslår den här gruppen för mig, jägare, fisk och köttätare som jag är Facebook vill arga veganer ont alltså
Annonsblockerare is the shit.
Ja jag förstår det! Jag har bara ad block på sidor där reklamen stör, annars släpper jag igenom den. Här tycker jag absolut att den stör tyvärr så då ryker den.Håller med! Men får ändå lite dåligt samvete för Gunnars skull.
Är du jag?Att det ska vara så förbannat svårt att veta och bestämma sig för vad man vill. Önskar att nån annan kunde ta de här besluten åt en...
Kanske?Är du jag?
Man behöver inte få ut allt, de kan återvinnas ändå.Hälla i går så klart, men inte att få ut allt. Behövs mycket mer vatten för att man från början inte kunnat hälla ut all mjölk och sen torkar det dåligt med vatten kvar och litet hål. Känns tjafsigt när det bara var att vika upp och luta på de gamla och just...irriterande
Jag skulle ta det där föreslaget alla dagar, bara jag slapp den jävla bajsbruna sörjan Facebook försöker smyga in i min tidslinje! Jag får "rekommenderade grupphistorier" från FBs alla "Sverigevänner"-grupper, och jag håller på att få en hjärnblödning, för det finns INGET RIMLIGT i att jag ska få sådana rekommendationer - jag följer ju för tusan grupper som är raka motsatsen till dessa SD-grupper, och ändå... Så jag får dölja den ena bajsbruna gruppen efter den andra, och ändå kommer FB och rekommenderar en ny. Vad in i helvete?!?!Jag både störs och roas av att facebook föreslår den här gruppen för mig, jägare, fisk och köttätare som jag är Facebook vill arga veganer ont alltså
Jag stör mig på att mina kollegor tror att människan rider naken när denne rider barbacka.. fast det är lite gulligt och aningslöst ocksåJag stör mig på en grej i trailern till Dating naked. En tjej som sitter fel (svankar som f*n) på en häst. Hade de ingen där som visade hur man ska sitta?
Äsch då, klart du har en liten inre vegan som vill ut