Om jag ändå orkat gå ner Nä jag ringde parkeringsbolaget, så jag hoppas på en fin bot iställetSmäll upp dörren hårt så kommer iaf inte den bilen att parkera där fler gånger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag ändå orkat gå ner Nä jag ringde parkeringsbolaget, så jag hoppas på en fin bot iställetSmäll upp dörren hårt så kommer iaf inte den bilen att parkera där fler gånger.
Jag hör dig! Inte hjälper det att platsa dem eller skälla heller.
Amningshjärna kära du! det blir bättreJag stör mig på att min hjärna har blivit så värdelös. Glömmer allt och kan inte hålla reda på tider.
Jag stör mig på att jag inte blir nöjd med möbleringen i min lägenhet, helt nya möbler eftersom X:et tog med sig sina (skönt med nytt) och då vill jag byta plats på saker för det ska kännas som MIN lägenhet men det känns inte helt 100... Iofs har jag bara stora grejjerna som TV+bänk, Matbord med stolar och soffa. Har inte fått upp tavlor och hyllor men vill ju inte sätta upp det innan jag är nöjd med de stora grejjerna... BLÄ! Man är så fast efter 4 år med samma möblering att det är svårt att "börja om".
Jag blandar ihop trådarna om urringning och undergång, läser "Det här med världens urringning"Läser tråden "säga upp sig och bli timmis" som Säga upp sig och bli TRUMMIS