Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att må dåligt. Vill bara dra på HÖG musik och skära.
Ha ha! Tack!Det var en förälder som varnade för fidget spinners. Ungen hade plockat bort en del från den och stoppat i munnen "för att rengöra". Då åkte bilen över ett farthinder och barnet satte i halsen.
Det är en jättedålig ide. Jag har pojkvännen, vi myser med filmDet tycker jag låter som en mycket dålig idé! Du har ingen du kan prata med?
Jag stör mig på folk som borde slå upp ordet källkritik. Jag har fått tre PM på Facebook som har fabricerat ihop en lögn om en falsk användare som kan hacka alla ens vänners konton bara man blir vän med honom. Eller nej ......
Fabrizio
Att fidget spinners förbjuds och att alla farthinder tas bort är väl det minsta man kan begära?Det var en förälder som varnade för fidget spinners. Ungen hade plockat bort en del från den och stoppat i munnen "för att rengöra". Då åkte bilen över ett farthinder och barnet satte i halsen.
KramStör mig på att må dåligt. Vill bara dra på HÖG musik och skära.
Jag hör dig! Inte hjälper det att platsa dem eller skälla heller.På att oavsett hur noga jag är med att ställa ner påsen/väskan så att den lutar mot väggen kan jag ge mig fasen på den trillar omkull på andra hållet istället! Hur är det ens möjligt, att väskor/påsar i 9 fall av 10 bestämmer sig för att luta sig åt motsatta hållet? Uppkäftiga jäklar det där...
Är det samma idiot?
Min cykel står inne i förrådet. Need I say more?
Nope. Idioti smittar tydligen.Är det samma idiot?
Smäll upp dörren hårt så kommer iaf inte den bilen att parkera där fler gånger.Nope. Idioti smittar tydligen.