Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig!Var på Ica imorse, stressad, insåg att jag hade huvudvärk och högg ett par förpackningar Ipren och Alvedon i kassan eftersom jag inte kommer hem förrän i kväll. Öppnade den första förpackningen i bilen och ... Finn två fel.
Åh nejVar på Ica imorse, stressad, insåg att jag hade huvudvärk och högg ett par förpackningar Ipren och Alvedon i kassan eftersom jag inte kommer hem förrän i kväll. Öppnade den första förpackningen i bilen och ... Finn två fel.
Oh, hell no.Var på Ica imorse, stressad, insåg att jag hade huvudvärk och högg ett par förpackningar Ipren och Alvedon i kassan eftersom jag inte kommer hem förrän i kväll. Öppnade den första förpackningen i bilen och ... Finn två fel.
Avdelningen för fria associationer.Oh, hell no.
Ägaren till hästen som delar hage med min Fröken.
Hon har tidigare i sommar delat av hagen (utan att jag visste om det) för att tvinga hästarna att äta i ratorna för "det ser så ovårdat ut när de lämnar långt gräs".
Nu vill hon inte stödfodra hästarna då "det finns gott om mat i ratorna och hästarna får lära sig att inte vara så petiga"
Skicka en länk till vederbörande med information om hästens parasiter. Herregud så arg jag hade varit om jag var du Säg till människan att slå ratorna själv istället om de stör hennes öga.Ägaren till hästen som delar hage med min Fröken.
Hon har tidigare i sommar delat av hagen (utan att jag visste om det) för att tvinga hästarna att äta i ratorna för "det ser så ovårdat ut när de lämnar långt gräs".
Nu vill hon inte stödfodra hästarna då "det finns gott om mat i ratorna och hästarna får lära sig att inte vara så petiga"
I mammas byggnad renoveras alla balkonger. Förra veckan byttes balkongdörrarna. Med tanke på att de genast spikades igen tänkte hon inte på att dubbelkolla att det var låst också. Så i fredag kom hon hem till en släckt badrumslampa (hon släcker aldrig eftersom den tänds så långsamt) och hennes hund instängd i ett av rummen. Ett rum som hon tidigare aldrig fått vara inne i, ett rum som dessutom är helt tomt (min bror flyttade nyligen ut).
Resten av kvällen var hon jätte nervös och orolig, satt och morrade mot balkongdörren.
Ägaren till hästen som delar hage med min Fröken.
Folk som säger koklett det heter för bövelen kotlett
Om någon varit inne i lägenheten utan lov av din mamma så är det faktiskt brottsligt.I mammas byggnad renoveras alla balkonger. Förra veckan byttes balkongdörrarna. Med tanke på att de genast spikades igen tänkte hon inte på att dubbelkolla att det var låst också. Så i fredag kom hon hem till en släckt badrumslampa (hon släcker aldrig eftersom den tänds så långsamt) och hennes hund instängd i ett av rummen. Ett rum som hon tidigare aldrig fått vara inne i, ett rum som dessutom är helt tomt (min bror flyttade nyligen ut).
Resten av kvällen var hon jätte nervös och orolig, satt och morrade mot balkongdörren.
Nja kanske okej då. Men bara för den här gången....Erkänner mig skyldig, men jag är vegetarian så jag kanske kommer undan?