"Kompetens kostar, man betalar för tjänster. Man knatar inte hem till någon som jobbar som lokalvårdare och pekar hjälplöst bort mot sitt hus där man spillt mjölk på köksgolvet heller. "Ja men du sa ju att du städar! "
Jag har SAKNAT dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Kompetens kostar, man betalar för tjänster. Man knatar inte hem till någon som jobbar som lokalvårdare och pekar hjälplöst bort mot sitt hus där man spillt mjölk på köksgolvet heller. "Ja men du sa ju att du städar! "
Ja. folk är jättesnåla.När hon redan har hänvisat till sin web?
Det skulle jag (nästan) kunna göra om jag hittat en väldigt underlig sten och hade en geolog som granne ...
Inte jag heller om det inte är en vän men en del andra gör så.Jag går inte hem till någon (lördagkväll eller annars) jag knappt känner och ber dem om tjänster för att jag vet att det är något de är bra på.
Ja. folk är jättesnåla.
Ja alltså jag tycker likadant. Oavsett hur han tänkte var det väl lite fult.Och då är det ju läge att dra gränsen tydligt, eller hur? Om någon missuppfattar "trevlig information" som "gratis service" tänker i alla fall jag att det är dags att faktiskt göra klart för personen - med minskad trevlighet eftersom det tydligen tolkas som "ta för dig" - att nej, då har hen fattat fel. @Blandrastik sa uttryckligen att hon kan ställa upp i sin yrkesroll (vid ett annat tillfälle), men där och då var hon ledig. Hemma hos sig. En lördagkväll.
Jag tycker inte det är det minsta konstigt att dra den gränsen. Om vi nu helt räknar bort tolkningen att han var ute efter sex och bara pratar hundtränare/granne.
Jag saknar inte dig.
Funderat på detta idag. Jag är nog sällan så trevlig att folk tror att jag vill ha sex med dem. Jag är inte ens så trevlig mot folk jag vill ligga med.
Eller : du där som är kock, jag är hungrig.
Det funkar ju bevisligen, med tanke på ditt VÄLSIGNADE tillstånd
Det skulle jag (nästan) kunna göra om jag hittat en väldigt underlig sten och hade en geolog som granne ...
Men tänk att kunna be nån städa när man stökat ner
Ja, men det är ju för att vi är gifta. En kvinnas plikt vettu.
Gissa hur ofta folk, kända som okända ber om recept/tekniktips när det kommer till matlagning och brödbak
Men grannar har jag ju inga på direkt nära håll, så dylika slipper jag oftast
Absolut, men de ber dig kanske inte laga middag åt dem en vanlig tisdag när de är hungriga?