Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan alltså mer eller mindre räkna med att inte ha några stora utgifter på huset de närmaste 15-20 åren - kanske inte ens de närmaste 30 åren!
Jag tror aldrig jag träffat på någon så handlingskraftig och kapabel som du! Jag bara sitter här och gapar! Mitt i allt elände och sorg och förtvivlan och ilska och Gud vet vad, tar du tag i tillvaron, får otroliga saker gjorda och bara ger järnet! Du ÄR verkligen fantastisk!!
Jag tror aldrig jag träffat på någon så handlingskraftig och kapabel som du! Jag bara sitter här och gapar! Mitt i allt elände och sorg och förtvivlan och ilska och Gud vet vad, tar du tag i tillvaron, får otroliga saker gjorda och bara ger järnet! Du ÄR verkligen fantastisk!!
Jag tror aldrig jag träffat på någon så handlingskraftig och kapabel som du!
TS - jag tycker du ska ta till dig det alla skriver och fundera på hur mycket din sambo måste ha hållit tillbaka dig, med tanke på att allt det här kunde finnas inom dig hela tiden och bara vänta på att komma fram?
Idag står jag till och med tvivlande till om han nånsin älskat mig. Alltså på riktigt älskat mig.
Och du får enoch en
av mig med för jag är jätteimponerad över hur mycket du klarat på så kort tid!
Ja kanske anpassade du dig för mycket, men du försökte iaf och du har lärt dig massor (!) på detta.
Springer du någon dag på en ny karl du gillar så kommer den här erfarenheten att hjälpa dig att inte kompromissa bort dig själv och ge dig en betydligt rikare relation än vad du någonsin haft till ditt ex. Så har iaf jag upplevt det efter ett par rejäla nitar.
Vi är väldigt många som gärna skickar detsamma!
jag är ändå tacksam mot exet för hade jag inte gått igenom det jag gjort..hade jag aldrig uppskattat nyvarande som jag gör.
Spinner vidare på dina tankar.
Så var det för mig. En destruktiv relation som mynnade ut i en helt annorlunda Squie. Jag hittar en ny o, nu kommer det som kan låta fel, jag är ändå tacksam mot exet för hade jag inte gått igenom det jag gjort..hade jag aldrig uppskattat nyvarande som jag gör.
Jag har ändå hunnit fundera ut ett antal rimliga förslag runt barnen,