Jag är nog lite ledsen

Sv: Jag är nog lite ledsen

liten uppdatering

jag har lugnat ner mig nu, och inser att alla barn ibland sätter i halsen som Thea gjorde.
Jag har börjat rapa henne efter alla matningar dygnet runt och nu kräks hon så gott som ingenting längre = s'tter mindre i halsen.

jag har fått ett erbjudande av eb gullig tjej här på buke som har ett ándningslarm till salu som jag tänkte nappa på om det inte är sålt..

det lär väl lugna mitt oroliga mammasinne något med ett andningslarm och mot att sätta i halsen gör jag ju så gott som det går med rapningarna plus att jag vet vad jag ska göra OM hon sätter i halsen ordentligt igen!

sorry för stavingen, har bara en hand och en slingrande bebbe i den andra ;)

glömde skriva ett TACK för erat stöd, kunde inte ta emot det när de precis hänt, men nu känns de bra!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka