J*vla slarvpelle!

doglover

Trådstartare
Det är vad jag är....

Oskyddat sex och 2 dar senare har jag (troligtvis) ägglossning.........:crazy:

Jag har aldrig så mkt i mitt liv längtat tills mensen ska komma!

I mitten av månaden troligtvis.........
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Dagen efter piller?

Fast det kanske är försent nu.

Varför har du oskyddat om du inte vill ha fler barn nu? (så uppfattade jag det, förlåt om jag missuppfatatde)
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Dagen efter piller?

Fast det kanske är försent nu.

Varför har du oskyddat om du inte vill ha fler barn nu? (så uppfattade jag det, förlåt om jag missuppfatatde)

Det är nog för sent......

Jag har faktiskt ingen aning. Var nog bra dum i huvudet......

Känner mig lite IQ befriad.
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Äsch, det blev säkert inget! :)

om inte annat så får ju Loke ett syskon snart! ;)
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Usch, jag är likadan. Vill absolut inte ha ett barn till nu, skulle aldrig klara att vara gravid igen när jag har så små barn.

Dock händer det att vi slarvar ändå, det står inte tillräckligt mycket på spel för att vi ska bli avskräckta, och just i stundens hetta tänker man allt annat än praktiskt :o
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Usch, jag är likadan. Vill absolut inte ha ett barn till nu, skulle aldrig klara att vara gravid igen när jag har så små barn.

Dock händer det att vi slarvar ändå, det står inte tillräckligt mycket på spel för att vi ska bli avskräckta, och just i stundens hetta tänker man allt annat än praktiskt :o

Här är en till :angel:

Det är väldigt lätt att vara efterklok...
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Vi slarvar med!
Jag har inte vart hos BM ännu och fått tips om p-piller..
Äta kolan med papper på vägrar jag göra.. Då får Saga hellre ett syskon..

Skall på 10 000 mila servicen den 17de.. Då hoppas jag få någon klarhet i vad jag kan använda för skydd.. Pga blodtryck och hjärtfel i familjen finns det inte mycket de kan ge mig..
 
Sv: J*vla slarvpelle!

*KL*

Rolig historia om mitt eget slarv..:

Maken & jag hade kuttrasju..Dagen efter kommer jag på att jag typ nog har ägglossning & vis av vårat senaste slarv (nu 3år gammal tös) så kutar jag in på ett apotek (Jätteuppklädd..på väg till bröllop) & väser/viskar att jag vill ha ett dagenefterpiller till kassörskan. Hon säger (med HÖG röst) DAGEN EFTER PILLER...ja de finns på hylla 5. Alla kunder i butiken vänder sig om & tittar på mig.. Lagom röd i ansiktet & med tanke på att jag dagen till ära såg lite halvbillig ut (klänningen var för liten..går på bröllop för sällan) så säger jag i ganska hög, ursäktande ton.. : Ja jag är gift alltså.. (försökte ju bara förklara att jag inte var på smällen efter en krogkväll, men hur lät det liksom..:eek::o)
Gissa om folk glodde värre!! Jag rafsade åt mig dagen efter pillret & betalade & formligen flydde ut från butiken..

Undra vad dom tänkte...:rofl:

Hursomhelst...jag satsade på spiral sen.

Små misstag kan bli stora misstag (titta bara på mitt...redan stora tjejen nu :angel:)
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Jag har heller inte varit på någon efterkontroll :o

Har inget skydd alls nu, visst kondom funkar ju men det blir liksom aldrig av.

Blodtrycksproblem har även vi i familjen, likaså bröstcancer, så jag är också begränsad i mitt val av skydd.
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Delvis kl

Jag har problem med blodtrycket, har högt och medicineras och jag äter Cerazette. Det finns även andra sorter av minipiller om inte just Cerazette fungerar, däremot vet jag inte hur det fungerar med minipiller och bröstcancer eller hjärtfel. Vill man inte ha fler barn så kan ju maken sterilisera sig vilket är ett betyligt enklare ingrepp på en man än på en kvinna.
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Vi slarvar med!
Jag har inte vart hos BM ännu och fått tips om p-piller..
Äta kolan med papper på vägrar jag göra.. Då får Saga hellre ett syskon..

Skall på 10 000 mila servicen den 17de.. Då hoppas jag få någon klarhet i vad jag kan använda för skydd.. Pga blodtryck och hjärtfel i familjen finns det inte mycket de kan ge mig..

Pessar!
............
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Ja du.... annars blir det 2 bebisar här...

Vet inte om jag känner mig riktigt sugen på en till så fort..


ÄÄhh....hoppas bara att jag inte är det...

Har funderat på hormonspiral, men har inte bestämt mig ännu.
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Jag har faktiskt ingen aning. Var nog bra dum i huvudet......
Känner mig lite IQ befriad.

Ha ha, jag drabbades också av tillfälligt IQ-förlust förra året. Har haft järnkoll på "rätt" dagar senaste 12 åren. Så helt plötsligt glömde jag bort att jag hade ägglossning, på självaste nyårsafton :o. Våran 3 månader gamla tös är resultatet :p
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Ha ha, jag drabbades också av tillfälligt IQ-förlust förra året. Har haft järnkoll på "rätt" dagar senaste 12 åren. Så helt plötsligt glömde jag bort att jag hade ägglossning, på självaste nyårsafton :o. Våran 3 månader gamla tös är resultatet :p

Jag och min sambo har slarvat så in i norden. Fast det var innan Loke kom till. Det dröjde bara 6 v in i förhållandet och så blev det bebis.

Dom första 14,15 veckorna efter Loke tittat ut så var vi noga tack vare infektionsrisk och sånt. Blev sydd på operation.

Så slarvade vi EN gång.......... 2 dar senare hade jag troligtvis ägglossning.

Vi hade barnvakt och båda 2 var på riktigt humör. Första gången på länge som vi höll på en halv natt...:o:D
Kan kanske ha varit därför.
 
Sv: J*vla slarvpelle!

dagen efter piller ska tas senast 72 timmar,efter det senaste samlaget....
 
Sv: J*vla slarvpelle!

Men du skrev ju att du inte var sugen på en till nu, varför tog du då inte dagenefter piller?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 397
Senast: Svartkatt
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 177
Senast: Liran
·
  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 142
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 437
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp