Jag håller med att, förhoppningsvis, användare i allmänhet inte drar sig för att starta trådar. Men att bryta ut en tråd blir mycket mer känsligt eftersom det innebär att andras inlägg, som de kanske inte alls ville ha i den tråden, flyttades. Tex är det en del inlägg som även har annat innehåll. Det här brukar hjälpa mig när jag har migrän, särskilt när mitt rövhål till ex vägrar svara på sms om sommarplaneringen och FK har avslagit min ansökan om xxxx. Det här är naturligtvis inte information man vill ha i en tråd om migrän (och som dessutom är helt oväsentlig och kanske bör ha sin egen tråd). Så därför bör moderatorn isof skära bort allt förutom, det här hjälper mig mot migrän. Vilket iofs är möjligt. Samtidigt som den andra delen av inlägget också försvinner där man behöver stöd och pepp.
Vissa säger att basilika är svårt men Blomsterlandet säger att det är lättskött så då är det väl sant
Fast även om det utbrutna inlägget har lite annan info är det fortfarande ett inlägg som skrivits öppet och i ett diskussionsforum. Alla hade tillgång till det redan.
Det är kanske också lätt att glömma bort i evighetstrådarna ibland.
Folk säger så mycket. Papayor ska också vara svåra och ändå har jag drygt trettio stycken i mitt köksfönster!