Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förklaring på frågan du ställer i en dagbokstråd om vad ni gör?Jag tycker vi skall vara lite rebelliska och uppmana alla till att sluta posta på Buke tills en förklaring kommer.
Förklaring på frågan du ställer i en dagbokstråd om vad ni gör?
Jag försöker inte vara dryg nu men jag undrar ärligt vad som är så irriterande?Har också fått inlägg utbrutna. De om logopeden. Väldigt irriterande.
Har blivit hysteriskt det här med utbrutna trådar.
Men det är klart att det går att ifrågasätta?
Däremot så är det ju lite rakare att ifrågasätta på rätt forum (Bukefalos) och till rätt person ( @Gunnar ) än att bara säga det i en tråd som väl inte handlar om hur forumet sköts, eller hur?
Det går också alldeles utmärkt att ifrågasätta i PM till Gunnar om man inte vill att ens ifrågasättande ska luftas för allmänheten.
Ok!Helt ärligt orkar jag inte längre hålla reda på vad man får posta i vilken tråd. Ska det vara så här får det bli Messenger. Jag är här för tidsfördriv och umgås med vänner, dvs det ska vara lättsamt (visserligen med djupdykningar i tyngre ämnen). Det är det inte längre.
Därför att det är en väldigt stor skillnad på att välja att skriva något ”gömt” i en tråd som kan vara lite mer personligt än att någon annan bestämmer sig för att fläka ut det i en egen tråd.Jag försöker inte vara dryg nu men jag undrar ärligt vad som är så irriterande?
Jag har också fått det och för mig spelar det ingen roll var diskussionen fortsätter?
Den uppdateringen hade nog varit väldigt intressant för flera. Det har blivit en mycket oväntad vändning i situationen. En mycket intressant vändning.Hade tänkt starta två nya trådar på hund och uppdatera en äldre tråd jag startade ”En riktigt bra ortoped till hund”. Tappade sugen helt.
Ah, jag ser det som att allt jag skriver på nätet i allmänhet och Buke i synnerhet är till allmän beskådan.Därför att det är en väldigt stor skillnad på att välja att skriva något ”gömt” i en tråd som kan vara lite mer personligt än att någon annan bestämmer sig för att fläka ut det i en egen tråd.
Helst skulle jag vilja ta bort mina inlägg i den utbrutna tråden men det går ju inte.
Sållar mig till @Babe , @athena_arabians
Jag med! Min trevliga livlina hat försvunnit. Älskade buke tills för ett par dagar sen men vi finns som sagt ett gäng på fb, där får vi prata ifred.
maktmissbruk ihop med dålig sömn??Du skojar med mig?
Vad är det som händer?