Vad var otrevligt i inlägget? Sanningen?Så fint att du kommer tillbaka från banning och direkt drar till med riktigt otrevliga inlägg.
Jag har rapporterat ditt inlägg, det har verkligen onödigt att skriva såhär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad var otrevligt i inlägget? Sanningen?Så fint att du kommer tillbaka från banning och direkt drar till med riktigt otrevliga inlägg.
Jag har rapporterat ditt inlägg, det har verkligen onödigt att skriva såhär.
Handlar bara om maktmissbruk.Det var ett kort besök. Hon är bannad nu. Så tråkigt att det skulle behöva gå så långt.
Den här tråden får mig att vilja lämna internet
Ser du något jag inte ser? Annars låter det som en extrem överreaktion, kan du förklara dina tankegångar jag fattar ingenting.Tydligen så är inte alla välkomna på buke längre.
så om jag har fattat det hela rätt så måste alla nu hälsa denna användare välkommen tillbaka. Annars handlar det om utfrysning...
https://www.bukefalos.se/threads/hej-alla.1467324/
Tydligen så är inte alla välkomna på buke längre.
så om jag har fattat det hela rätt så måste alla nu hälsa denna användare välkommen tillbaka. Annars handlar det om utfrysning...
Vad dillar du om?Tydligen så är inte alla välkomna på buke längre.
Jag minns när jag la in en tråd om oro för att min pappa, i familjens ögon, uppförde sig konstigt och inte som han brukade. Fick då svar att jag överreagerade. Kändes jättejobbigt då ingen annan här mig veterligen visste hur min pappa brukade vara.Fast ibland fungerar inte ens det. Skrev en gång om en i min närhet som har problem med sin man pga hans beteende ibland. Då fick man istället av någon eller några veta att det är fel av den i min närhet att söka hjälp gällande det "bakom" hans rygg. Det enda den anhöriga ville veta var hur man skulle kunna göra om man nu egentligen inte vill skilja sig. Dömande, hårda toner.
Va? Jag förstår inte vad du menar?Tydligen så är inte alla välkomna på buke längre.
Jag minns när jag la in en tråd om oro för att min pappa, i familjens ögon, uppförde sig konstigt och inte som han brukade. Fick då svar att jag överreagerade. Kändes jättejobbigt då ingen annan här mig veterligen visste hur min pappa brukade vara.
6 månader senare gick min pappa bort i en mycket aggressiv hjärntumör som orsakade det konstiga beteendet ....
Så håller med om att endel här uppför sig dömande.
Givetvis är en del dömande. Andra är stöttande och en del talar i nattmössan. Det är ett forum där de som skriver framför sin åsikt och ibland är den inte väl underbyggd och ingen kan sia om framtiden. Det är jätte tråkigt att din pappa dött och jag förstår din irritation. Jag är säker på att flertalet skulle uttalat sig på ett annat vis om de visste att det var så allvarligt., men hur skulle de veta?Jag minns när jag la in en tråd om oro för att min pappa, i familjens ögon, uppförde sig konstigt och inte som han brukade. Fick då svar att jag överreagerade. Kändes jättejobbigt då ingen annan här mig veterligen visste hur min pappa brukade vara.
6 månader senare gick min pappa bort i en mycket aggressiv hjärntumör som orsakade det konstiga beteendet ....
Så håller med om att endel här uppför sig dömande.
Jag förstår det inte heller. Det som skrivs här på buke kan alla se, annars får de väl skapa en pm grupp, då kan inte vem som helst se det som skickas.Jag är mest fascinerad över att utbrutna trådar kan vara så upprörande . Resten av tjafset fattar jag inte ens, jag är här varje dag men missar tydligen allt.
Ooops inläggen skulle det ju stå, istället för inlöfgen.Jag förstår det inte heller. Det som skrivs här på buke kan alla se, annars får de väl skapa en pm grupp, då kan inte vem som helst se det som skickas.
Jag har fått något av mina inlägg flyttade, men inte rörde jag upp himmel och jord för det. Orka lägga energi på det, livet är kort som det är.
Jag hänger här lite då och då, vilket innebär att jag missar endel också. Jag är här för att läsa intressanta saker och ibland svara, ungefär som jag läste igenom hela den här tråden innan jag svarade.
Jag kan själv tycka att endel utbrutna trådar är mer intressanta än ursprungstrådarna inlöfgen gömdes i. Ett exempel är dejtingtråden när det halkade in på sex, blev bättre att det ämnet fick en egen tråd än att ta upp massa sidor i dejtingtråden.
Ja tydligen så ser jag mer. Folk påstår ju att dom inte är välkomna i vissa trådar pga ''kompisgänget ''. Vilket är rent skitsnack.Ser du något jag inte ser? Annars låter det som en extrem överreaktion, kan du förklara dina tankegångar jag fattar ingenting.
Fast att välkomna en återvändande användare till forumet och att känna sig välkommen i en specifik tråd där "alla" känner varandra har inget alls med varandra att göra.Ja tydligen så ser jag mer. Folk påstår ju att dom inte är välkomna i vissa trådar pga ''kompisgänget ''. Vilket är rent skitsnack.
Det har nämnts att jargongen gör att alla inte känner sig välkomna. Dvs jargongen tycks bli exkluderande oavsett om det är meningen eller inte.Ja tydligen så ser jag mer. Folk påstår ju att dom inte är välkomna i vissa trådar pga ''kompisgänget ''. Vilket är rent skitsnack.
Det har nämnts att jargongen gör att alla inte känner sig välkomna. Dvs jargongen tycks bli exkluderande oavsett om det är meningen eller inte.
Jag har svårt att förstå varför det här slås undan så snabbt. Om jag fick veta att mitt beteende var en del i att någon känner sig exkluderad från ett sammanhang, trots att det inte var min avsikt, så skulle jag verkligen vilja få informationen så att jag kan tänka mig för i framtiden.
Att slå undan det här som ”skitsnack” eller liknande spär ju bara på problemet eftersom man då dissar någons upplevelse av att inte vara välkomnen.