Inte gömma allt bland tusentals inlägg under intetsägande rubrik - Utbruten från Vad gör jag o mina bukevänner?

Ibland är det bara att ta på sig sina vuxenbrallor och lära sig något nytt för sin egen skull, och det tror jag att många här behöver komma ihåg.
Dom skulle du kanske haft på dig när du gnällde över att du inte kände dig välkommen i vgv tråden,istället för att springa till moddar och klaga över att "vi" är så elaka o släpper inte in nya,vilket är skitsnack,alla är välkomna.

Dom skulle du kanske haft på dig när du gnällde över att du inte kände dig välkommen i vgv tråden,istället för att springa till moddar och klaga över att "vi" är så elaka o släpper inte in nya,vilket är skitsnack,alla är välkomna.

Och du tror att det kommer kännas mer välkomnande om du fäller så här dryga kommentarer till mig i efterhand? Nej vet du vad, ni får ha er lilla snatterstuga ifred, jag är färdig med att försöka resonera med människor som uppenbart har ett personligt vendetta mot mig pga att jag inte varit odelat positiv till allt de gör här på forumet.

Ett annat exemplar: När jag skrev hur min pappa hade det med läkarna innan han dog men då ljög jag ju tydligen för så gör inga läkaren :confused:

Det jag skrev om exempel gällande den anhöriga uppfattade jag mer som dömande/hård ton och inte påhoppande dock. Det hela förvrängdes till något helt annat helt enkelt.
Jag kan inte sitta och försöka leka domare och i efterhand döma ut en diskussion jag inte sett. Jag har däremot otaliga gånger sett diskussioner gå överstyr eller bli infekterad för att ena parten inte alls fattar vad som är kontroversiellt och den andra blir djupt sårad. Det finns regelrätta påhopp också, anmäler du dem och de tas bort ser du att du och moderatorn är oeniga.

För att diskutera saker på forum som inte är hårt modererade så behöver man tåla en del och inte ta åt sig, det finns forum där man nästan inte får skriva någon form av kritik alls utan att bli åthutad och andra forum (exv flashback) där man regelmässigt har en ton som får de flesta att baxna. Jag tycker nivån är ganska bra, man får debattera öppet men regelrätta påhopp (åtminstone det jag räknar som påhopp) modereras bort om man anmäler dem.

Och du tror att det kommer kännas mer välkomnande om du fäller så här dryga kommentarer till mig i efterhand? Nej vet du vad, ni får ha er lilla snatterstuga ifred, jag är färdig med att försöka resonera med människor som uppenbart har ett personligt vendetta mot mig pga att jag inte varit odelat positiv till allt de gör här på forumet.
jag är inte på dig mer än du hackar på andra,för att citera Bläckis tror jag det var som sa så sitter du o tjuvnyper och vid tillsägning så bkir det genast ett personligt vedetta, sopa framför din egen dörr innan du kastar skit på oss andra,du är minst lika otrevlig som jag påstås vara ibland.

jag är inte på dig mer än du hackar på andra,för att citera Bläckis tror jag det var som sa så sitter du o tjuvnyper och vid tillsägning så bkir det genast ett personligt vedetta, sopa framför din egen dörr innan du kastar skit på oss andra,du är minst lika otrevlig som jag påstås vara ibland.
Så fint att du kommer tillbaka från banning och direkt drar till med riktigt otrevliga inlägg.
Jag har rapporterat ditt inlägg, det har verkligen onödigt att skriva såhär.

Så fint att du kommer tillbaka från banning och direkt drar till med riktigt otrevliga inlägg.
Jag har rapporterat ditt inlägg, det har verkligen onödigt att skriva såhär.
Det var ett kort besök. Hon är bannad nu. Så tråkigt att det skulle behöva gå så långt.

Så sorgligt. Att vilja bråka.

Men där tolkade du mitt inlägg helt fel. Min intention var inte att elda på bråket, men att @dobbis förtjänade en eloge för envishet. Vad nu detta har med bråket att göra. Jag menade hennes personliga envishet och fattar inte hur hon orkar dra allt en gång till men det får hon för all del då hon säkert har lite hon vill säga efter ett dygns frånvaro.

Men där tolkade du mitt inlägg helt fel. Min intention var inte att elda på bråket, men att @dobbis förtjänade en eloge för envishet. Vad nu detta har med bråket att göra. Jag menade hennes personliga envishet och fattar inte hur hon orkar dra allt en gång till men det får hon för all del då hon säkert har lite hon vill säga efter ett dygns frånvaro.
Eller så lär man sig något av varningar och om man blir avstängd. Ibland är det ju mer funktionellt att hålla igen lite 😊

Och är hon bannad igen om jag läser rätt så fick hon väl sagt det hon ville.
Jag talar dock inte för henne!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 230
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 911
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 822
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30