@MM Jag "informerar" dig inte. Jag gjorde ett försök att diskutera. Om du upplever att jag skriver dig på näsan ber jag om ursäkt. Det var inte meningen. Jag trodde att det var tydligt att jag plockade det fall du nämnde i ditt inlägg som ett exempel.
Det var inte meningen att låta brysk från min sida heller men just det där med att rapportera låter som ett eko just nu. Det nämns i varenda inlägg här för tillfället och är inget som undgått mig.
Men jag tycker ändå väskan förtjänar en egen tråd, så fler som gillar vandring kan hitta den. Precis som jag tycker att en tråd för träningskläder är en bra idé (och som nu är startad av en annan medlem) så alla som är intresserade av träning kan hitta tips lättare. Men absolut lägga upp sin shopping i shoppingtråden men ser man att det finns ett större intresse för en specifik sak någon shoppat så är det väl bra om den får rampljuset i en egen tråd speciellt som det kan tillföra något till fler på forumet såsom önskan från @Gunnar är sagd? Annars kunde ju pastatråden hoppa in kökettråden likaväl eftersom ämnena gifter sig med varandra.