Heja!!Han är attraktiv i många avseenden. Jag var förfärligt kär i honom en gång i tiden.
Hur mycket glöd det finns numera har jag ingen aning om. Men tänker ta reda på.
Tack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja!!Han är attraktiv i många avseenden. Jag var förfärligt kär i honom en gång i tiden.
Hur mycket glöd det finns numera har jag ingen aning om. Men tänker ta reda på.
Tack.
Om man verkligen vill träffa någon så tror jag att man antingen träffar någon som själv är aktiv och förstår att man inte kan ses jämt
Eller att man skaffar medryttare/ helinackordering etc.
Jag tror det är betydligt många fler än de som skriver att de är det. Hästtjejer står generellt inte så högt i kurs, vi är för självständiga och har en hobby som tar timmar, förutom att killar "vet" att de kommer i andra hand många gånger.Min reflektion kring detta är att det inte är så många hästtjejer på HP som jag trodde det skulle vara. Hittar bara någon enstaka i profiltexterna och hittills ingen som fångat mitt intresse.
Jag tror det är betydligt många fler än de som skriver att de är det. Hästtjejer står generellt inte så högt i kurs, vi är för självständiga och har en hobby som tar timmar, förutom att killar "vet" att de kommer i andra hand många gånger.![]()
För att man kanske vill bli bedömd för den man är och inte för vad andra tror? Mitt hästägande har inkräktat väldigt lite på mina förhållanden, då har mitt jobb varit en betydligt större black om foten pga arbetstider och tidigare mycket resor.Skulle det då inte vara taktiskt (förutom de tråkiga kommentarerna som det har berättats om) att på det viset sortera bort sådana grabbar som har den åsikten som förutfattad mening.
Fel person träffar man som regel ändå, varesig man har häst eller inte.Det är möjligt att många tänker som @Mia_R men samtidigt borde det ju vara smartare att vara ärlig med den som man är. Annars blir det ju bara jobbigt, dvs att träffa fel person.
Fel person träffar man som regel ändå, varesig man har häst eller inte.![]()
Hjälp!!
Jag ska efter ett 15 år långt förhållande ge mig ut i dejtingvärlden. Hur gör man? Snacka om att känna sig vilse.....
Var i din situation för drygt en månad sedan och hittade hit via en tråd som handlade om Happy Pancake.
Hur som, reggade mig och sökte på tjejer som vill ha någon i min ålder. Får 250 träffar och två verkade intressanta. Tänkte vänta några dagar med att maila henne som var mest intressant, men hon förekom mig och mailade först. Andra dejten sker på lördag.
Så mitt råd är att gå in på HP och se vad som händer!![]()
Hej ☺
Ja jag får väl regga mig på HP och se vad som händer där.
Måste ju ändå vara lättare att hitta häst tjejer än hästintresserade killar / män.
Hej ☺
Ja jag får väl regga mig på HP och se vad som händer där.
Måste ju ändå vara lättare att hitta häst tjejer än hästintresserade killar / män.