Ja Milf betyder ju Mother I like to f...
Så då hittade jag på att mother byts ut till father
Har nog inte upplevt det så tidigare, men kan ju alltid hoppas att man blir FILF för nån på HP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv så skulle jag inte ens tänka så mkt på 7-8 års åldersskillnad.Jag funderade också på FILF. Finns det?
Borde ju i så fall vara applicerbart på många förhållanden där, som i enlighet med exemplet, mannen är minst 8 år äldre än kvinnan.
Hörde f ö en kille kalla sig själv för lammkött eftersom han var gigantiska fyra år yngre än sin fru (som var nästan 40). Säkert skämtsamt menat, men alltså, att det går att göra ett skämt om en åldersskillnad på 4 år? Är inte det en väldigt vanlig åldersskillnad?
Trodde det stavades FILTH. :0oHar nog inte upplevt det så tidigare, men kan ju alltid hoppas att man blir FILF för nån på HP.
Det var inte snällt...Trodde det stavades FILTH. :0o
Jag tror inte heller det.Själv så skulle jag inte ens tänka så mkt på 7-8 års åldersskillnad.
Jag är 39 år. Så om jag träffar någon som är 31 eller 46 eller däromkring. Jag tror inte att det skulle betyda ngt för relationen eller hur vi är.
Som ett internt skämt mellan två tillgivna personer som känner varandra väl är det inget jag reagerar på.Jo. Men jag har nog skojat likadant - kärleksfullt - en gång i tiden när jag levde med en fyra år yngre manHan var definitivt inte yngre i någon mognadsmässig betydelse. Det var han som skulle skjuta min rullstol
Grejen var väl att det är betydligt vanligare med äldre män. Så jag retades lite.
Nä det har jag inte. Men då fanns det en motsvarighet då.,Har du inte hört talas om DILFar? Det är en het man med barn oavsett ålder ju!
Är rätt nyskild och har reggat mig mest för skoj skull. Har ingen bild...ännu, men tror att min profiltext provocerar en del. Har fått några som gillar min profiltext och några som undrar varför jag inte har någon bild, några som gärna vill se en bild....och rätt många som skriver mail. gemensamt för dem som skriver mail är att de intar en rätt offensiv attityd och börjar utan omsvep om en fråga ang. texten. Jag svarar utan omsvep, och i början ställde jag en motfråga (vilket jag inte gör längre) . Den ignorerades ofta utan istället ger de sig återigen på mitt svar och ifrågasätter. Sen en tid tillbaka så har jag slutat att svara när jag märker att det lutar åt utfrågarhållet. Har några rätt långa konversationer där det enbart handlar om varför jag tycker si eller så och varför ska du säga så där osv. Inget om de själva.så, nya dejtingtråden.![]()
Är rätt nyskild och har reggat mig mest för skoj skull. Har ingen bild...ännu, men tror att min profiltext provocerar en del. Har fått några som gillar min profiltext och några som undrar varför jag inte har någon bild, några som gärna vill se en bild....och rätt många som skriver mail. gemensamt för dem som skriver mail är att de intar en rätt offensiv attityd och börjar utan omsvep om en fråga ang. texten. Jag svarar utan omsvep, och i början ställde jag en motfråga (vilket jag inte gör längre) . Den ignorerades ofta utan istället ger de sig återigen på mitt svar och ifrågasätter. Sen en tid tillbaka så har jag slutat att svara när jag märker att det lutar åt utfrågarhållet. Har några rätt långa konversationer där det enbart handlar om varför jag tycker si eller så och varför ska du säga så där osv. Inget om de själva.
gulan
Du menar att människor har sagt så till dig?Det jag råkat ut för är att om man då försökt berätta om sig själv, ja då är man självgod egoist som inte bryr sig om den man skriver med. Men hon jag skrev med var ju så duktig på att skriva om sig själv så jag tyckte inte et behövdes.
Så det kan bli som det inte förväntas vilket man än gör!
Säkert skämtsamt menat, men alltså, att det går att göra ett skämt om en åldersskillnad på 4 år? Är inte det en väldigt vanlig åldersskillnad?