R
Raderad medlem 6459
nej tyvärr, helt humorbefriad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej tyvärr, helt humorbefriad...
Bra snubbe. Inte alla som visar klart och tydligt redan i profilen att de är dumma i huvudetErr, vibbarna man får när man spanar in en killes profil och hittar den här bilden i hans fotoalbum...
Synd bara att han såg trevlig ut på sina andra bilder, var nog ett fall av "skenet bedrar".Bra snubbe. Inte alla som visar klart och tydligt redan i profilen att de är dumma i huvudet
Hur hade ni tolkat det här?
"Jo jag söker en tjej som vet vad hon vill och gärna redan har lekt av sig och är redo att börja tänka framåt då jag gärna vill ha det där familjepaketet."
Jag blev lite ställd av formulering "lekt av sig", lät så konstigt i mina öron.Att personen letar efter nåt seriöst och vill ha nån som är självständig.
Synd bara att han såg trevlig ut på sina andra bilder, var nog ett fall av "skenet bedrar".
Alltså va sjutton.
Han menar att hon ska vara klar med att ligga runt.Jag blev lite ställd av formulering "lekt av sig", lät så konstigt i mina öron.
Ett tag var jag den enda i hela Sverige med mitt för och efternamn, idag tror jag att det finns några fler.
Ja, jag har fått höra från flera håll att jag ska vara försiktig och att jag är mer utsatt än killarna.
Det där lät verkligen hemskt, precis som det är vanligt att tjejer "leker/ligger" runt, om det nu är det som åsyftas...Han menar att hon ska vara klar med att ligga runt.
Jo, precis, ska nog köra den hemlighetsfulle typen ett tag till.Det är en poäng med att inte lämna ut för mycket.
Om man tar Sveriges vanligaste förnamn, Sveriges vanligaste efternamn, och placerar denna fiktiva människa i Sveriges folkrikaste kommun - plus ger den ett användarnamn som indikerar födelseår, typ AnnaPanna73 - samt klickar i vilket stjärntecken man är född i - då är man nere på ett ental av möjliga individer att stalka.
Tänk då hur lätt det blir om man inte heter Anna Andersson och bor nån annanstans än i Stockholm.
Hur snabba är ni med att ge ut erat riktiga namn?
Fick frågan om mitt riktiga namn nu i ett mail, som är ett av dom första och något säger att det känns inte bra att ge ut namnet. Finns inte så många i min region som heter som mig, så känns som det är lätt att stalka reda på mer info då, vilket känns lite läskigt.
Det finns alla möjliga varianter,Oj, är det vanligt att man börjar maila med någon igår och den idag (inte hunnit skriva så mycket) redan vill träffas å ta en fika... tycker själv det är på tok för tidigt och är inte alls sugen. Klurar lite på hur jag ska formulera mig att tacka nej utan att vara otrevlig.
Oj, är det vanligt att man börjar maila med någon igår och den idag (inte hunnit skriva så mycket) redan vill träffas å ta en fika... tycker själv det är på tok för tidigt och är inte alls sugen. Klurar lite på hur jag ska formulera mig att tacka nej utan att vara otrevlig.
Err, vibbarna man får när man spanar in en killes profil och hittar den här bilden i hans fotoalbum...