Vad bra att du förtydligar dig. För det gick inte fram tidigare.Du syftar på de männen men jag syftar på de män som allmänt passar in i normen och som någon gång då och då blir bortvalda för sitt utseende eller ålder eller sånt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra att du förtydligar dig. För det gick inte fram tidigare.Du syftar på de männen men jag syftar på de män som allmänt passar in i normen och som någon gång då och då blir bortvalda för sitt utseende eller ålder eller sånt
Jag är med på vad du menar och jag tycker folk har rätt till sin preferens men när det blir så jävla detaljerat som typ "D-kupa eller större" så tycker jag det mest liknar objektifieringJa, precis! Däremot tror jag självförtroende kan hjälpa oss att våga gå utanför normerna, att inte styras fullkomligt av dem.
@Alexis Alltså jag reagerar när folk har i mitt tycke trista preferenser. Tjejer som säger "jag vill känna mig beskyddad" får mig att mest
. Men - vad jag menade var att jag inte hade argumenterat emot deras rätt till sin preferens - precis som jag inte argumenterar emot en tjejs rätt att vilja ha en lång snubbe. Eller en snubbes rätt att tända på tjejer med stora bröst.
Sen kan jag ju automatiskt få en väldigt osmickrande bild av dem men det betyder ju inte att jag skulle börja argumentera om det. Är du med?
Ja varsågod. Jag menade den genomsnittlige mannen men jag skrev kanske inte ut det från börjanVad bra att du förtydligar dig. För det gick inte fram tidigare.
Ja, alltså, jag säger inte att jag skulle dejta en sån snubbeJag föredrar män som inte har en snäv "typ" för mina erfarenheter av män som gillar någon särskild del av en så mycket att det är ett krav är att de objektifierar och inte ser mig som människa.
Jag lägger mig i ALLTIDJa, alltså, jag säger inte att jag skulle dejta en sån snubbe. Men jag lägger mig inte i, speciellt inte i en sån här tråd, vad folk säger sig föredra.
Samma sak men tvärtom mot min gamla flirt. Flirten fattade ju att det hens förälskelse som talade.
Det påminner om en som hade en crush på mig som inte besvarades och som sen sa att det gått över och att "nu tycker jag inte du är så speciell längre, du är fortfarande viktig för mig men inte lika speciell" jaha TACK???!!! Det är sånt man kan hålla för sig själv tycker jagvad ska jag göra med den infon liksom det räcker att säga att du inte är kär längre
Tråd: Jag är kåt bra vänBekännelse:
Jag är liiite attraherad av en kompis men han har flickvän redan.
Typiskt
Jag skulle förstås kunna go for it ändå och skapa en anonym tråd om dramat sen
eller så kan jag låta bli![]()
"Bra vän är kåt" hette den väl?Tråd: Jag är kåt bra vän
Ja, DEN ja. Men nu är det ju inte vännen som är kåt utan @Alexis själv. "Kåt ingen bra vän" låter det som."Bra vän är kåt" hette den väl?![]()
Ja någon bra vän är jag inte tror jag är mer som en bekantJa, DEN ja. Men nu är det ju inte vännen som kåt utan @Alexis själv. "Kåt ingen bra vän" låter det som.
Jag tänkte mer att du kanske inte är en bra vän om det råddar till sig med flickvännenJa någon bra vän är jag inte tror jag är mer som en bekant
Jahaa du tänker såJag tänkte mer att du kanske inte är en bra vän om det råddar till sig med flickvännen![]()
Ja. Eller Kåt ingen bra bekant.Jahaa du tänker såja då är jag nog en dålig vän
![]()
Bra kåt bekant är jagJa. Eller Kåt ingen bra bekant.![]()
Kåt bekant ---> inte braJa. Eller Kåt ingen bra bekant.![]()