Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varje gång jag pratar med min bästie om mina grabbs så börjar han sjunga på Maggios aldrig nöjd :rofl:

Förstår ingenting :D
Hahah, åh, den låten! En vän hörde den på radio före mig, precis när den var ny. Då kom hon till mig (bodde i studentkorridor) och sa "Du! Det är en låt på radio som är skriven precis för dig!" och så letade hon upp den på youtube för att jag skulle få höra :p Det var ju några år sedan nu, men jag misstänker att den fortfarande är "min låt" :angel:

Pratade med en snubbe som verkade så jäkla bra på alla sätt och vis.
Sen ville han ha en tuttbild och tyckte när han inte fick nån att allting gick alldeles för långsamt och att jag således kändes oseriös.

Vi hade haft kontakt i typ 2-3 dagar O_o
En sådan har jag också haft kontakt med. Fast han lät det åtminstone gå lite längre än 2-3 dagar. Vi hade kontakt ett tag, utan att någonsin ses, och när jag plötsligt inte ville snacka sexfantasier så var jag "för tråkig" (och då ville han alltså inte prata sexfantasier i allmänhet, han ville att jag skulle prata om "mina fantasier om honom" :meh: )..

Det blir i alla fall en till dejt för mig och herr pälsdjursallergiker, lunchdejt idag. Jag är inte beredd att släppa även om jag har en hel del funderingar om det överhuvudtaget går att få ihop mitt liv med en relation med en pälsdjursallergiker. Vi får väl se :)

Och för övrigt hörde det av sig en karl till mig igår på Kik. Vi hade kontakt för ett tag sedan, och sen bara försvann han. Han tyckte vi skulle ses, jag förklarade att jag träffade någon just nu och att det räckte med en. Då tyckte han att vi kunde väl bara ha sex då....han kunde bli min toy boy :rofl: jag frågade om jag mindes fel hur gammal han var (men nej, det gjorde jag inte, han är ett år yngre än mig....). Han är iofs rätt rolig ändå, han lyckas liksom kläcka ur sig sånt utan att en blir arg, och det är ju en konst i sig.

Verkar som jag ska på dejt i helgen :) Kan verkligen behöva någon ny att tänka på. Råkade nämligen se fd kkn på hp idag. Han "dumpade" mig/för två veckor sen) för att han träffat en tjej han började få känslor för och tog bort sin profil på sidan vi träffades på. Så blev förvånad att se honom på hp, och att han varit inloggad igår... Kan ju inte låta bli att undra hur det gick/går med nya tjejen, eller om det var ett svepskäl för att "dumpa" mig? Har tyvärr svårt att släppa honom, eller nej, tanken på varför han inte ville "ha" mig. Brukar vara jag som avslutar... :/

Lunchdejten blev inställd. Han blev tvungen att jobba. Men vi jobbar på att hitta ett nytt tillfälle. Inte helt lätt när båda har fulla scheman.

En tinder-fråga: jag har ställt in Max avstånd till typ 60 km, men ändå dyker det upp med jämna mellanrum någon som är typ 2000 km bort... Någon som vet varför?

En tinder-fråga: jag har ställt in Max avstånd till typ 60 km, men ändå dyker det upp med jämna mellanrum någon som är typ 2000 km bort... Någon som vet varför?
Är det inte kanske nån som är på resande fot och är inloggade så att de blir kvar bland dem man har att gilla/ogilla?

Gulliga fikakillen och jag, som umgåtts i ett år utan att ha ett förhållande :grin:, har i alla fall gjort upp gemensamma planer för nyår.

Och med tanke på att jag är usel på att dejta så känns det rätt ofarligt. Jag menar att sannolikheten att jag ska hinna bli blixtförälskad i någon annan är nog något mindre än microskopiskt stor...

Fast tänk om HAN hinner träffa någon annan?! O_o

En del har det bra. Jag ska fira nyår med min hund. Utan fyrverkerier.
Låter som skönt nyårsfirande. Har du rädd vovve? Här smälldes det fyrverkerier ikväll, hördes rejält eftersom jag satt hos morsan som bor på 6e våningen. Glad att vuxna tiken bara lyfte förvånat på huvudet innan hon sov vidare och valpen inte reagerade en millimeter.

En sådan har jag också haft kontakt med. Fast han lät det åtminstone gå lite längre än 2-3 dagar. Vi hade kontakt ett tag, utan att någonsin ses, och när jag plötsligt inte ville snacka sexfantasier så var jag "för tråkig" (och då ville han alltså inte prata sexfantasier i allmänhet, han ville att jag skulle prata om "mina fantasier om honom" :meh: )..
Kan INTE låta bli att konstatera att jag lätt hade fantiserat om något i stil med detta:
tumblr_inline_ne53djxcf31qhwaxg.jpg

:angel:

Gulliga fikakillen och jag, som umgåtts i ett år utan att ha ett förhållande :grin:, har i alla fall gjort upp gemensamma planer för nyår.

Och med tanke på att jag är usel på att dejta så känns det rätt ofarligt. Jag menar att sannolikheten att jag ska hinna bli blixtförälskad i någon annan är nog något mindre än microskopiskt stor...

Fast tänk om HAN hinner träffa någon annan?! O_o
Hänger han kvar ännu?! Han fanns ju tom här på "min tid".
Coolt :p

Är det inte kanske nån som är på resande fot och är inloggade så att de blir kvar bland dem man har att gilla/ogilla?

Kanske kan vara så... Men eftersom jag är ny borde ju inte så många ligga "lagrade", men men. Eller så är det som @Jeffery skriver, någon som betalat sig till att synas, för vad jag förstår finns det någon betalvariant. Men för mig går ju lite av syftet med appen om intet om det dyker upp massa folk som befinner sig 2-300 mil bort. Jag vill ju träffa någon här, känner mig väldigt färdig med distansvarianter.

Låter som skönt nyårsfirande. Har du rädd vovve? Här smälldes det fyrverkerier ikväll, hördes rejält eftersom jag satt hos morsan som bor på 6e våningen. Glad att vuxna tiken bara lyfte förvånat på huvudet innan hon sov vidare och valpen inte reagerade en millimeter.
Hon är mycket orolig. Men hon fyller 10 nästa gång, så hon tar smällarna betydligt bättre nu än då hon var valp och unghund.

Alla luster att fira konventionellt försvann med ett, då man satt med en hässjande hund med puls på 180 djupt nere i en bastu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 972
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka