Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur vet man om man vill träffa någon irl?
Ni tycker säkert att det är en jättedum fråga, men jag är så osäker. Kom ihåg att jag bara varit på en dejt i hela mitt liv.

För min del hade jag bestämt mig för att träffa personen baserat på att jag ens hade den funderingen. Annars hade jag alltid undrat vad som hade kunnat hända. (Att vänta med att träffas och växla mer än några få meddelanden tror jag inte heller på, ska jag bli besviken så tar jag det helst snabbt.)

Ni tycker säkert att det är en jättedum fråga, men jag är så osäker. Kom ihåg att jag bara varit på en dejt i hela mitt liv.

Det behöver inte vara så allvarligt tycker jag. Bättre att se första gången som ett möte än en dejt. Likaväl som att en mailar och känner av så träffas en och känner av. Jag träffar de som jag tänker att jag kan ha ngt intresse av. Sen beror det kanske på hur mkt tid en har att lägga. Jag har rätt dåligt med tid så jag har varit ganska kräsen med vilka jag träffar, om jag hade haft mer tid hade jag kunnat tänkt mig att träffa fler. Det är ju inte alltid en har rätt i sin första känsla.

Det behöver inte vara så allvarligt tycker jag. Bättre att se första gången som ett möte än en dejt. Likaväl som att en mailar och känner av så träffas en och känner av. Jag träffar de som jag tänker att jag kan ha ngt intresse av. Sen beror det kanske på hur mkt tid en har att lägga. Jag har rätt dåligt med tid så jag har varit ganska kräsen med vilka jag träffar, om jag hade haft mer tid hade jag kunnat tänkt mig att träffa fler. Det är ju inte alltid en har rätt i sin första känsla.
Förlåt, men varför har du inte tid? Hänger inte med hur du menar :)

Jag tänker att det kanske kan vara bra om du gå på dejt, om du känner "varför inte". Så du får lite dejterfarenhet, inte som mål "nu är detta mannen i mitt liv", utan mer prestigelöst. Sen kan ju dejt 1 vara mannen i ditt liv :D

Eftersom jag inte är så bra på att göra som ska så åkte jag hem till läkaren idag.
Det gick så himla bra! Kanske för att jag hade noll förväntningar alls utan mest ville få slut på tjatet :p
Vi klickade perfekt, jag kände mig så lugn, trygg och avspänd, han måste vara en fantastisk läkare :D

Vi kommer absolut ses igen och passar perfekt in på det jag söker. Så grannen kan vara hundvakt och jag kan träffa läkaren, alla nöjda :D

Panikur!

Eftersom jag inte är så bra på att göra som ska så åkte jag hem till läkaren idag.
Det gick så himla bra! Kanske för att jag hade noll förväntningar alls utan mest ville få slut på tjatet :p
Vi klickade perfekt, jag kände mig så lugn, trygg och avspänd, han måste vara en fantastisk läkare :D

Vi kommer absolut ses igen och passar perfekt in på det jag söker. Så grannen kan vara hundvakt och jag kan träffa läkaren, alla nöjda :D
Åh herregud! :banghead::banghead::banghead:

;):rofl:

:D

Jag känner att jag inte kan gå vidare i livet förrän jag frågat det här: talade stalkur om hur han hittat dig?

Nej, och jag har fortfarande inte frågat.
Han var övertygadom att jag kände igen honom i söndags och det var därför han letade upp mig.
Ser är allt, inga detaljer.

Det har jag undrat också, jag har aldrig varit på dejt.
Det någon nämnde om möte tyckte jag lät som en bra idé, har även hört att de rekommenderas att första mötet sker i offentlig miljö.

Förlåt, men varför har du inte tid? Hänger inte med hur du menar :)

Jag har ett rätt upptaget liv, med heltidsjobb, pendling, hästar, träning, barn varannan vecka etc. Jag kanske har typ i snitt en dag i veckan som jag kan dejta. Hade jag haft mer tid hade jag kanske breddat mitt tänk och chansat lite och träffat flera.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 880
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka