Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet man om man vill träffa någon irl?
Ni tycker säkert att det är en jättedum fråga, men jag är så osäker. Kom ihåg att jag bara varit på en dejt i hela mitt liv.
Ni tycker säkert att det är en jättedum fråga, men jag är så osäker. Kom ihåg att jag bara varit på en dejt i hela mitt liv.
Förlåt, men varför har du inte tid? Hänger inte med hur du menarDet behöver inte vara så allvarligt tycker jag. Bättre att se första gången som ett möte än en dejt. Likaväl som att en mailar och känner av så träffas en och känner av. Jag träffar de som jag tänker att jag kan ha ngt intresse av. Sen beror det kanske på hur mkt tid en har att lägga. Jag har rätt dåligt med tid så jag har varit ganska kräsen med vilka jag träffar, om jag hade haft mer tid hade jag kunnat tänkt mig att träffa fler. Det är ju inte alltid en har rätt i sin första känsla.
Jag tänker att det kanske kan vara bra om du gå på dejt, om du känner "varför inte". Så du får lite dejterfarenhet, inte som mål "nu är detta mannen i mitt liv", utan mer prestigelöst. Sen kan ju dejt 1 vara mannen i ditt livHur vet man om man vill träffa någon irl?
När jag känner mig nyfiken på någon.Hur vet man om man vill träffa någon irl?
Eftersom jag inte är så bra på att göra som ska så åkte jag hem till läkaren idag.
Det gick så himla bra! Kanske för att jag hade noll förväntningar alls utan mest ville få slut på tjatet
Vi klickade perfekt, jag kände mig så lugn, trygg och avspänd, han måste vara en fantastisk läkare
Vi kommer absolut ses igen och passar perfekt in på det jag söker. Så grannen kan vara hundvakt och jag kan träffa läkaren, alla nöjda
Åh herregud!Eftersom jag inte är så bra på att göra som ska så åkte jag hem till läkaren idag.
Det gick så himla bra! Kanske för att jag hade noll förväntningar alls utan mest ville få slut på tjatet
Vi klickade perfekt, jag kände mig så lugn, trygg och avspänd, han måste vara en fantastisk läkare
Vi kommer absolut ses igen och passar perfekt in på det jag söker. Så grannen kan vara hundvakt och jag kan träffa läkaren, alla nöjda
Åh herregud!
Den andre läkaren fick tio år så honom bör han nog inte ta råd avÄh, han skulle spara bunkern till nästa träff. Han funderade även på att ringa den läkaren, få lite råd sådär kollegor emellan
Den andre läkaren fick tio år så honom bör han nog inte ta råd av
Men det började ju bra för honom, han kan ju få lite tips om hur han inte ska göra
Jag känner att jag inte kan gå vidare i livet förrän jag frågat det här: talade stalkur om hur han hittat dig?
Ok. Blekkur sururNej, och jag har fortfarande inte frågat.
Han var övertygadom att jag kände igen honom i söndags och det var därför han letade upp mig.
Ser är allt, inga detaljer.
Det har jag undrat också, jag har aldrig varit på dejt.Hur vet man om man vill träffa någon irl?
Förlåt, men varför har du inte tid? Hänger inte med hur du menar
Ok. Blekkur surur
JAAAA!Jag ska fråga för din skull
JAAAA!