Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mötte upp snubben jag skrev om tidigare i tråden för en fika. Blev "inklämd" mellan jobb och ett bio-besök. Vi sågs kanske timmen varav sista femton minuterna så satt en av hans kompisar med (som han skulle på bio med)... :cautious:

Känner mig lite lagom önskad om man säger så:(
Va tråkigt! Men tyvärr inte så oväntat med den snubben, det verkar ju vara lite av hans grej :(

Mötte upp snubben jag skrev om tidigare i tråden för en fika. Blev "inklämd" mellan jobb och ett bio-besök. Vi sågs kanske timmen varav sista femton minuterna så satt en av hans kompisar med (som han skulle på bio med)... :cautious:

Känner mig lite lagom önskad om man säger så:(

Han verkar ju precis hur omysig som helst. Lägg ner honom. Han verkar ju bara leverera besvikelse på besvikelse. Dejta ska ju vara kul och något man genuint vill.

@starcraft @Voff
Ja nu känner jag att jag gjort mitt. Tror inte vi kommer ses igen, eller, jag kommer snarare inte lägga någon som helst energi på att ses igen i alla fall.
Så tillbaka på ruta ett igen, en ruta jag tvivlar på att jag någonsin kommer att få lämna (ska ej tolkas som dramaqueen-igt efter denna träff:)). "Tindrar" väll på och hoppas att någon kommer förbarma sig över mig:angel::D

@starcraft @Voff
Ja nu känner jag att jag gjort mitt. Tror inte vi kommer ses igen, eller, jag kommer snarare inte lägga någon som helst energi på att ses igen i alla fall.
Så tillbaka på ruta ett igen, en ruta jag tvivlar på att jag någonsin kommer att få lämna (ska ej tolkas som dramaqueen-igt efter denna träff:)). "Tindrar" väll på och hoppas att någon kommer förbarma sig över mig:angel::D

Ge inte upp. Man kan få dejta många troll och kufar innan man hittar rätt. Jag nätdejtade av och till i 4 år, hade ett par kortare "försöksförhållanden" och betade av en enorm hög med pissiga mail från stollar plus fick en stalker på halsen i 5 månader...innan jag träffade min sambo på HP. Han var värd besväret :heart

Ge inte upp. Man kan få dejta många troll och kufar innan man hittar rätt. Jag nätdejtade av och till i 4 år, hade ett par kortare "försöksförhållanden" och betade av en enorm hög med pissiga mail från stollar plus fick en stalker på halsen i 5 månader...innan jag träffade min sambo på HP. Han var värd besväret :heart
Alltså, det är så sjukt att du precis träffade din sambo samtidigt som jag träffade Kukaset. Förövrigt anser jag att alla ni här i tråden bör ha lyckan att drömprins/drömprinsessa. Jag tycker att jag kan ha tagit skiten för er alla.

Alltså, det är så sjukt att du precis träffade din sambo samtidigt som jag träffade Kukaset. Förövrigt anser jag att alla ni här i tråden bör ha lyckan att drömprins/drömprinsessa. Jag tycker att jag kan ha tagit skiten för er alla.

Ja tänk så olika öden det finns bakom varje möte. Livet är verkligen oförutsägbart på gott och ont :heart

Tror inte andreborraren är ledig, det var tre kompisar till honom :D Varierande ålder om jag får gissa, från ca 26 år till min ålder. Ingen av dem är nykterister, dock bara en öldrickare :p Minst en med tatueringar, den yngsta. De kör alla skoter :rofl:
Det sista fick mig att backa.

Jag har testat skoter en enda gång i livet. En heldag på fjället. aldrig mer!!
Det luktade illa, lät illa och var bara skakigt och besvärligt. Såg ingen som helst tjusning i det. Borde finnas bättre sätt att förflytta sig på om man inte är i väglöst land.

Jag känner mest att vem vill ha mig, börjar bli lite väl gammal utan att någonsin haft ett förhållande (25).. ^^

Men alltså. Varför tror en person som inte vill jobba, lever på soffor och dumpstrar att han skulle passa ihop med en projektledare på reklambyrå som har häst (jag). Känns som väsensskilda liv för mig...

Jag känner mest att vem vill ha mig, börjar bli lite väl gammal utan att någonsin haft ett förhållande (25).. ^^
Det är ingen fara. Bättre att vara utan ett dåligt förhållande där du inte får växa som person, jag spenderade 20 år i ett förhållande som beskar min frihet sakta men säkert. tro mig att vara med någon som ignorerar dig på detta sätt är inte bra för dig. Du har en skyldighet mot dig själv att inte utsätta dig för skit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 870
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
252
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka