Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har dina expertråd genererat bra och långvariga relationer i praktiken?
Det är ju perfekt - du kan försörja honomMen alltså. Varför tror en person som inte vill jobba, lever på soffor och dumpstrar att han skulle passa ihop med en projektledare på reklambyrå som har häst (jag). Känns som väsensskilda liv för mig...
Så här hårt tar jag på att mitt utseende inte duger tex...
Och där slutar konversationen... För mej finns det ingen ide att prata med någon som inte tycker jag är "snygg" nog... Så varför ska jag ta illa upp av det ? Det är ju bara barnsligt ...
Ja det hade han kanske tänkt. Men då hade han blivit tvungen att lägga fram det på ett bra sätt så jag inte hade kommit på det och åtminstone hunnit bjuda på en kaffe...Det är ju perfekt - du kan försörja honom
Tack Just denna dejten blev jag inte särskilt knäckt av iaf, då det med blev så fel bara
Har du nån ny på gång?
Det sista fick mig att backa.
Jag har testat skoter en enda gång i livet. En heldag på fjället. aldrig mer!!
Det luktade illa, lät illa och var bara skakigt och besvärligt. Såg ingen som helst tjusning i det. Borde finnas bättre sätt att förflytta sig på om man inte är i väglöst land.
För att nyansera bilden av skoterkörandet: det finns olika sorters skotrar, och olika sorters körning, så hör vad de gör med sina skotrar för att få en bättre bild av personen. Vissa tävlar och tränar skotercross, andra tur-kör för att komma ut i naturen och fika/isfiska och mysa, några har muskelskotrar och nöjeskör, andra kör skoter för att tex komma till fritidshus eller en servering i väglöst land, ytterligare andra kör skoter för att ta sig till fina sluttningar att klättra uppför och åka skidor ner igen. Några mekar mer än de kör. Väldigt få jag känner som kör skoter gör det bara för att ta sig mellan punkt a och b i väglöst land.Ja, om man inte är i väglöst område ja. Alla jag känner som kör skoter gör det just för att det är enda alternativet, det finns inga vägar.
vi får se hur det går,@Tranan Haha! "Jösses mariekex?"
Det har jag inte hört förut. Men vad roligt att det går så bra. Du ser! Du är verkligen inte hopplös, heja dig!
För att nyansera bilden av skoterkörandet: det finns olika sorters skotrar, och olika sorters körning, så hör vad de gör med sina skotrar för att få en bättre bild av personen. Vissa tävlar och tränar skotercross, andra tur-kör för att komma ut i naturen och fika/isfiska och mysa, några har muskelskotrar och nöjeskör, andra kör skoter för att tex komma till fritidshus eller en servering i väglöst land, ytterligare andra kör skoter för att ta sig till fina sluttningar att klättra uppför och åka skidor ner igen. Några mekar mer än de kör. Väldigt få jag känner som kör skoter gör det bara för att ta sig mellan punkt a och b i väglöst land.
Var också tvungen att kommentera! Älskar uttrycket, snor det skamlöst nu! :PJösses mariekex!
Slit med hälsan. blir kul om man hör den komma från något annat håll nu.Var också tvungen att kommentera! Älskar uttrycket, snor det skamlöst nu! :P