Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har dina expertråd genererat bra och långvariga relationer i praktiken?

cold.jpg

Jag har pratat lite med ytterligare en killa på Happn, som föreslog att vi skulle ses och ta en öl. Fast efter han sagt det och jag svarat okej har meddelandefrekvensen minskat drastiskt, så frågan är om han var så intresserad egentligen. :)

Kan dela med lite roligheter jag fått från Happy Pancake:

"vilken färg på dina strumpor, vart är du kittlig?"

"vill du följa med till rymden?...."

"Vaken? :sneaky:" (skickat kl 3 på natten)

"En ballad då? ;) Hej hur är det? ses över ett glas i gamla stan o planera framtiden i helgen?"
(hade skrivit lite på denna snubben innan för några veckor sen, men slutade då han fortsatte skriva i låt/melodi fraser och jag tröttnade på konstigheten, och då fick jag detta meddelande)

"hej, man skulle bygga en egen ubåt och sänka lite fiskebåtar på havet.... :) "

"hej, kärlek finns"

"Vad har du för dig? gör du någon nytta?" sen när jag inte svarade, 2 veckor senare "Lever du!?"

"Du skulle passa med min brorsa ;)"

"ja, jag vill ligga! ;) "

"litet accent klär fröken lila säker fint, bara man förstår vad hon säger...."

Jupp, dessa är faktiskt riktiga mail jag har fått :crazy::banghead::banghead::banghead: (ville önska jag hittade på)

Sen finns jo massvis med "du är snygg" blablabla, totalt turn off..... Hatar såna som skriver sånt som första. Eller "fina" "söta" etc :wtf:

Så här hårt tar jag på att mitt utseende inte duger tex...

Och där slutar konversationen... För mej finns det ingen ide att prata med någon som inte tycker jag är "snygg" nog... Så varför ska jag ta illa upp av det ? Det är ju bara barnsligt ...

Verkar jo mest som han bara brinner för att skicka dig en dickpic :) eftersom han typ hintar mot det flera gånger. USCH! roligt att han skriver också eftersom du inte är "snygg nog"... Makes sense... samtidigt som han inte vill visa hur hans ansikte ser ut? Jag fick en bild av en kille som bor i sina föräldras källare, och raggar på BC.... lol. "vill du inte ha kuk eller":laugh: we got a casanova over here!

Tack :heart Just denna dejten blev jag inte särskilt knäckt av iaf, då det med blev så fel bara :p

Har du nån ny på gång?

Förstår det :D

Ja, har han brevvännen... Han verkar jättetrevlig, och vi skriver hela tiden, men känns ändå lite lönlöst om vi inte kan träffas inom en snar framtid :meh:

Kan även tillägga att jag skal på fika-dejt imorn. Killen ser bra ut på bild, långt hår och snygg, och verkar oerhört trevlig på text, så nu hoppas jag han är lika trevlig irl :)

träffat 2 andra innan, men ren vänskapsbasis där, trevliga killar, men visste typ redan om innan det inte kunna bli mer än vänskap.

Det sista fick mig att backa.

Jag har testat skoter en enda gång i livet. En heldag på fjället. aldrig mer!!
Det luktade illa, lät illa och var bara skakigt och besvärligt. Såg ingen som helst tjusning i det. Borde finnas bättre sätt att förflytta sig på om man inte är i väglöst land.

Ja, om man inte är i väglöst område ja. Alla jag känner som kör skoter gör det just för att det är enda alternativet, det finns inga vägar.

Ja, om man inte är i väglöst område ja. Alla jag känner som kör skoter gör det just för att det är enda alternativet, det finns inga vägar.
För att nyansera bilden av skoterkörandet: det finns olika sorters skotrar, och olika sorters körning, så hör vad de gör med sina skotrar för att få en bättre bild av personen. Vissa tävlar och tränar skotercross, andra tur-kör för att komma ut i naturen och fika/isfiska och mysa, några har muskelskotrar och nöjeskör, andra kör skoter för att tex komma till fritidshus eller en servering i väglöst land, ytterligare andra kör skoter för att ta sig till fina sluttningar att klättra uppför och åka skidor ner igen. Några mekar mer än de kör. :) Väldigt få jag känner som kör skoter gör det bara för att ta sig mellan punkt a och b i väglöst land. :)

Utbudet på hp känns skrämmande dåligt när den som just nu är mest intressant att chatta med är i ett samboförhållande...

(Nej, jag ska inte träffa honom...)

För att nyansera bilden av skoterkörandet: det finns olika sorters skotrar, och olika sorters körning, så hör vad de gör med sina skotrar för att få en bättre bild av personen. Vissa tävlar och tränar skotercross, andra tur-kör för att komma ut i naturen och fika/isfiska och mysa, några har muskelskotrar och nöjeskör, andra kör skoter för att tex komma till fritidshus eller en servering i väglöst land, ytterligare andra kör skoter för att ta sig till fina sluttningar att klättra uppför och åka skidor ner igen. Några mekar mer än de kör. :) Väldigt få jag känner som kör skoter gör det bara för att ta sig mellan punkt a och b i väglöst land. :)

Ja, det är klart det finns alla möjliga anledningar till att folk kör. Mitt inlägg svarade på just det om väglöst land, alla jag känner kör för att det är enda alternativet (de flesta i jobbet).

Oftast skrattar eller suckar jag bara åt alla knäppa mejl men känner mig låg ikväll och gick in för att skingra tankarna lite. Blev bara värre för att folk skrivit så sjuka saker, jag vet ju att dessa människor finns men jag vill inte få det bevisat gång på gång. Har såklart raderat och blockat men känner typ hur ska man våga träffa nån IRL när det finns såna här galningar överallt.
Handlade om våldtäktsfantasier (fast personen verkade inte ens fatta att det var det), tvång och att jag skulle "skrika av smärta" för det var upphetsande. Jag var korkad och svarade först för att ifrågasätta och fick bara ännu värre svar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 870
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
252
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka