det var ett kort samtal i dag på 1h 39min.Åh, den härliga känslan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det var ett kort samtal i dag på 1h 39min.Åh, den härliga känslan![]()
Om livet var enkelt skulle det bli tråkigt.Svammel och gnäll.
Jag blir så trött på mig själv. Har gått på en del dejter och även om alla har verkat som bra killar, varit trevliga osv så fastnar jag inte för någon.
De däremot vill alltid ses igen och verkar fastna för mig och så blir det jobbigt när jag ska dissa.
Den jag vill ha kan jag inte få. Eller jag kan men det skulle verkligen inte vara värt det eftersom allting är så satans komplicerat.
Varför kan inte livet bara vara enkelt![]()
Svammel och gnäll.
Jag blir så trött på mig själv. Har gått på en del dejter och även om alla har verkat som bra killar, varit trevliga osv så fastnar jag inte för någon.
De däremot vill alltid ses igen och verkar fastna för mig och så blir det jobbigt när jag ska dissa.
Den jag vill ha kan jag inte få. Eller jag kan men det skulle verkligen inte vara värt det eftersom allting är så satans komplicerat.
Varför kan inte livet bara vara enkelt![]()
Om livet var enkelt skulle det bli tråkigt.
Annars kan jag nog inte vara mycket till hjälp.
Jag brukar inte vara ett allt för stort fan av Veronica Maggio, men den där låten är ju bara för braHahaha!
Klassiker![]()
Tack!@starcraft jag tycker INTE att det är att vara otålig eller inte vilja ta saker i lugn takt att du reagerar. Tvärtom - varför skulle du ta allt i hans takt när du inte är okej med det.
Vad han har för anledning till beteendet är ju omöjligt att gissa. Men exakt! sådär var min velputte. Du kunde beskrivit honom.
Jag provade att sluta rodda det hela - vi sågs inte på rätt länge, tills han ville ses. Jag krävde att snap it up - han varvade mellan självklart och mumla om flytta ihop och att inte riktigt veta vad han ville det var mycket i livet just nu och bla bla svårt att hinna med jobb och allt och bla bla.
In the end så han var helt enkelt inte that into me. Inte redo för att verkligen ha ett förhållande och de uppoffringar och kompromisser det alltid medför.
Gå på din känsla mer än vad han säger bara! Jag trodde på tomma ord åt helvete för länge jag.. Fast känslan sa annat. Men han sa ju.. *dunka huvudet i väggen*
Tack!Känns ändå bra att det inte bara är jag. Jag är oftast väldigt rationell när jag ger relationsråd till andra, men blir förblindad när jag är i det själv. Hade någon annan varit i min sits hade jag nog sagt att denna skulle lägga ner och vill han så får han visa det ordentligt och jobba lite för det sas, men när man själv vill mer och han säger tvärtom mot vad han gör så blir det bara ett virrvarr för mig.
Fick det svart på vitt nu i alla fall. Visst ville han ses.. nån gång sen när det lugnat ner sig för honomAction speaks louder than words...
Fick det svart på vitt nu i alla fall. Visst ville han ses.. nån gång sen när det lugnat ner sig för honomprecis som för några månader när jag frågade när han skulle komma hit och hälsa på att "jo han hade ju tänkt det massvis med gånger, men det var alltid något som dök upp i vägen" (nu kom han visserligen och hälsa på 4 månader senare
) så egentligen är det hur tydligt som helst var han står, det är bara jag som inte velat se det fullt ut.
![]()