Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
vet inte, hon hintar om det. Eller jag tror att hon hintar om det.
Bor ni i samma stad, eller någorlunda nära så föreslår jag att ni försöker ses inom kort. Av egen erfarenhet kan det vara skönt att "ha det gjort" så att man kan ta det därifrån beroende på hur man klickar IRL. Är som sagt ibland lite annorlunda att konversera i textform jämfört med på riktigt och även om det är kul att ha nån att skriva med så kan det också kännas som lite slöseri med tid om det visar sig att det inte funkar efter att ha avsatt en massa dagar/veckor till att skriva med varandra.

Angående att träffas så tror jag att nån av er helt enkelt får ta tag i det, så gjorde jag med min brevvän, Jag skrev typ att "Nä det börjar kännas löjligt det här att bara skriva, ska vi ses eller fortsätta skriva i all evighet? Ses över en drink ikväll?"

---
Och för att uppdatera för egen del angående brevvännen som det blev lite hångel med. Har smsat lite sen dess men det har varit han som har börjat varje gång och jag har visserligen tyckt att det varit kul och har svarat honom. Men nu har det gått två dagar och jag känner faktiskt inget större behov av att slänga iväg nåt meddelande. Kanske kollar om han vill gå ut och ta en drink i helgen, eller så får det rinna ut i sanden. Det får gå som det går helt enkelt! :) Jag har i alla fall inga problem med situationen, känner mig mer tillfreds över mitt relationsliv än jag varit på länge (i brist på bättre ord, kan ju inte direkt påstå att det är nån slags relation egentligen)
Kände mig ju lite osäker på om jag var elak häromdagen men efter lite ventilation här och det faktum att "Jag är vuxen och han är vuxen och överanalysera inte" (tack @Alexandra_W ) så blev livet lite lättare och jag fortsätter på min taktik att ta det som det kommer. Hejja Buke!:up::bump:

Själv skriver jag rätt mycket med en snubbe som verkar vara både snäll, trevlig och rolig.. Men, han bor inte i Stockholm och reser hela tiden med sitt jobb. Så det känns inte som att vi kommer att få tillfälle att träffas, och då känns det helt plötsligt lite meningslöst. Men men, trevlig att skriva med oavsett.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
254
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka