Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Tjejer gillar bara farliga killar" eller nåt liknande?Jag undrar vad männen på Tinder tänker när de har bilder där de ser livsfarliga eller otrevliga ut (typ visar långfingret eller motsvarande). Vem tror de tänder/blir kär i en sån kille? Jag tycker att det är ganska märkligt faktiskt.
Så många män, så mycket myter... det där att anpassa sig till mottagaren av kommunikationen har inte slagit dessa män i alla fall. Eller så söker de inte en sån som mig"Tjejer gillar bara farliga killar" eller nåt liknande?
Eller dom med uppenbara fylle/festbilder. Alltså visst om man sitter med ett ölglas i handen på en av alla bilder, men när majoriteten av bilderna i profilen är från festivaler, nollningar och shotglas som balanseras på huvudet (typ). Blir ju så sjukt sugen på att träffa en som har (eller vill ge sken av att ha) hobbyalkolism som hobby...Jag undrar vad männen på Tinder tänker när de har bilder där de ser livsfarliga eller otrevliga ut (typ visar långfingret eller motsvarande). Vem tror de tänder/blir kär i en sån kille? Jag tycker att det är ganska märkligt faktiskt.
"Söker dig som studerat humaniora gärna på uppsala universitet"
Varför måste man ha gått på samma universitet? Och läst liknande inriktning?
Han hade många andra krav på den han ville träffa och det lät som han ville träffa en kopia av sig själv
Det med sprittema i profilerna är inte ovanligt på tjejernas profilsidor heller och då gärna i kombination med en badrumsbild där de försöker få brösten att hänga ut så mycket som möjligt. (bläddrar fort förbi).Eller dom med uppenbara fylle/festbilder. Alltså visst om man sitter med ett ölglas i handen på en av alla bilder, men när majoriteten av bilderna i profilen är från festivaler, nollningar och shotglas som balanseras på huvudet (typ). Blir ju så sjukt sugen på att träffa en som har (eller vill ge sken av att ha) hobbyalkolism som hobby...(Har setts typ var 15e profil i åldersgruppen 25-ish, hoppas det är sånt de växer ifrån sedan)
Ganska vanligt på 50-åriga mäns profiler också. Bläddrar fort förbi!Eller dom med uppenbara fylle/festbilder. Alltså visst om man sitter med ett ölglas i handen på en av alla bilder, men när majoriteten av bilderna i profilen är från festivaler, nollningar och shotglas som balanseras på huvudet (typ). Blir ju så sjukt sugen på att träffa en som har (eller vill ge sken av att ha) hobbyalkolism som hobby...(Har setts typ var 15e profil i åldersgruppen 25-ish, hoppas det är sånt de växer ifrån sedan)
Första kontakt på HP:
"Du känns ganska norsk på något vis.."
![]()
![]()
![]()
Olika skribenter.Jag förstår inte, män som kan skriva ihop en hel presentation på korrekt svenska, använder punkt och stor bokstav. Sen kommer det ett mail; tjena... läget??
Är det bara jag som slutat orka vara trevlig mot idioter?
![]()
Hehe.. undrar om det kom något svar på det.Är det bara jag som slutat orka vara trevlig mot idioter?
![]()
Var skitstolt för att du frågade!Uppdatering kring killen på mitt träningsställe, naturligtvis är han intresserad av någon annan. Frågade och fick nej till fikat för att han träffar någon annan. Varför är jag inte förvånad. Lektion nummer ett, om han hade varit intresserad så hade han frågat dig. Blir så less och så himla ledsen.
Lektion nummer ett, om han hade varit intresserad så hade han frågat dig.
Äh, jag säger som @mandalaki, vad glad att du frågade, så slipper du gå och undra hur det hade blivit annarsUppdatering kring killen på mitt träningsställe, naturligtvis är han intresserad av någon annan. Frågade och fick nej till fikat för att han träffar någon annan. Varför är jag inte förvånad. Lektion nummer ett, om han hade varit intresserad så hade han frågat dig. Blir så less och så himla ledsen.
Äh! Säger som de andra. Modigt att du vågade fråga, och jag tror att de flesta blir smickrade av att få en sådan fråga.Uppdatering kring killen på mitt träningsställe, naturligtvis är han intresserad av någon annan. Frågade och fick nej till fikat för att han träffar någon annan. Varför är jag inte förvånad. Lektion nummer ett, om han hade varit intresserad så hade han frågat dig. Blir så less och så himla ledsen.