Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag undrar vad männen på Tinder tänker när de har bilder där de ser livsfarliga eller otrevliga ut (typ visar långfingret eller motsvarande). Vem tror de tänder/blir kär i en sån kille? Jag tycker att det är ganska märkligt faktiskt.
"Tjejer gillar bara farliga killar" eller nåt liknande?

Jag undrar vad männen på Tinder tänker när de har bilder där de ser livsfarliga eller otrevliga ut (typ visar långfingret eller motsvarande). Vem tror de tänder/blir kär i en sån kille? Jag tycker att det är ganska märkligt faktiskt.
Eller dom med uppenbara fylle/festbilder. Alltså visst om man sitter med ett ölglas i handen på en av alla bilder, men när majoriteten av bilderna i profilen är från festivaler, nollningar och shotglas som balanseras på huvudet (typ). Blir ju så sjukt sugen på att träffa en som har (eller vill ge sken av att ha) hobbyalkolism som hobby...:yuck::banghead: (Har setts typ var 15e profil i åldersgruppen 25-ish, hoppas det är sånt de växer ifrån sedan)

Eller dom med uppenbara fylle/festbilder. Alltså visst om man sitter med ett ölglas i handen på en av alla bilder, men när majoriteten av bilderna i profilen är från festivaler, nollningar och shotglas som balanseras på huvudet (typ). Blir ju så sjukt sugen på att träffa en som har (eller vill ge sken av att ha) hobbyalkolism som hobby...:yuck::banghead: (Har setts typ var 15e profil i åldersgruppen 25-ish, hoppas det är sånt de växer ifrån sedan)
Det med sprittema i profilerna är inte ovanligt på tjejernas profilsidor heller och då gärna i kombination med en badrumsbild där de försöker få brösten att hänga ut så mycket som möjligt. (bläddrar fort förbi).

@ptr
Intressant att höra att det verkar finnas på båda sidorna alltså. Har inte letat kollat på tjejsidan så min enda referensram är mina+kompisars bilder och vi har mellan 2-4 vardagliga bilder. Men sprittemat kanske funkar fint om man har det intresset... Men för min del minskar chansen för en like väldigt mycket, hur snygg killen än må vara.

• Gilla
Reactions: ptr
Ganska vanligt på 50-åriga mäns profiler också. Bläddrar fort förbi!

• Gilla
Reactions: ptr
Är det bara jag som slutat orka vara trevlig mot idioter?

znXQ6hy.jpg

Nu har jag varit på operan med mina nyfunna vänner, och ja... Den småcharmige tysken verkar dessvärre ha usel klädsmak och jag kände väl ungefär noll attraktion, (inte enbart på grund av klädvalet) men han är snäll och trevlig och vill gärna hitta på saker fler gånger.

De andra är också trevliga, och det kändes som om det finns potential att vi ses fler gånger. Yey! Ett steg närmre att utvidga mitt lilla nätverk. :)

Uppdatering kring killen på mitt träningsställe, naturligtvis är han intresserad av någon annan. Frågade och fick nej till fikat för att han träffar någon annan. Varför är jag inte förvånad. Lektion nummer ett, om han hade varit intresserad så hade han frågat dig. Blir så less och så himla ledsen.

Uppdatering kring killen på mitt träningsställe, naturligtvis är han intresserad av någon annan. Frågade och fick nej till fikat för att han träffar någon annan. Varför är jag inte förvånad. Lektion nummer ett, om han hade varit intresserad så hade han frågat dig. Blir så less och så himla ledsen.
Äh, jag säger som @mandalaki, vad glad att du frågade, så slipper du gå och undra hur det hade blivit annars :) Det finns inte heller någon anledning till varför den andra måste ta första steget, om inte målet är att befästa traditionella könsroller och normer ännu mer vill säga. Själv har jag varit ihop med och dejtat killar där jag varit den som tagit kontakt först. Har hört mer än en gång att det var bra att jag tog kontakt, för de själva skulle aldrig ha vågat göra det.

Äh! Säger som de andra. Modigt att du vågade fråga, och jag tror att de flesta blir smickrade av att få en sådan fråga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka