Det har jag också. "Kom hit och bo hos mig, jag vill träffa dig." Mm, säkertOch på tal om avstånd, jag har fått förslag av en 150 mil bort. 150 mil.
Han föreslog t.o.m. en kk-relation när jag inte nappade på förhållande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag också. "Kom hit och bo hos mig, jag vill träffa dig." Mm, säkertOch på tal om avstånd, jag har fått förslag av en 150 mil bort. 150 mil.
Min erfarenhet är att de flesta säger sig tycka det är sexigt/häftigt/självklart/superbra, men när det sen kommer till kritan och den där händiga självständigheten innebär att man inte ber om hjälp, inte glatt hänger med som åskådare och kuttersmycke på hans aktiviteter för att man ägnar sig åt egna, då är det inte så piffigt längre.
Det är egenskaper som ska finnas i teorin (och användas som fint skryt bland kompisarna, för man kan säga att relationen är såååå jämställd eftersom hon kan byta däck), lite som universitetsutbildad hemmafru. Hon ÄR smart, utbildad och skulle kunna bidra till samhället, men nu har jag fångat henne så nu sköter hon om min avkomma.
Det vet du väl att alla feminister är manhaftiga?Har funderat mer på feminin feminist..
Jag får inte ihop det....
Min feminism handlar om att alla människor oavsett kön etc ska ha möjlighet att vara som de är och inte vara bunden i roller pga kön.
Men - om det samtidigt är viktigt att vara feminin... då sitter man ändå fast i roller? Jag får inte ihop det?
Ja man får gärna prata fint om feminism men samtidigt ha högklackat och lägga huvudet på sne.Det vet du väl att alla feminister är manhaftiga?
![]()
Precis. Vara påläst och duktig och prata fint om politik när man är borta, stå vid spisen och hålla käften när man är hemma.Ja man får gärna prata fint om feminism men samtidigt ha högklackat och lägga huvudet på sne.
Fast jag brukar få "skit" för att jag personligen gillar att vara feminin (inte speciellt fjåsig/mjäkig dock som hyfsat med män anser är feminint) och inte sticker jag direkt under stol med det heller och det går ju inte riktigt ihop med att alla ska ha möjlighet att vara som de är"Har funderat mer på feminin feminist..
Jag får inte ihop det....
Min feminism handlar om att alla människor oavsett kön etc ska ha möjlighet att vara som de är och inte vara bunden i roller pga kön.
Men - om det samtidigt är viktigt att vara feminin... då sitter man ändå fast i roller? Jag får inte ihop det?
Du menar att folk dömer och säger att det är fel att vara så?Fast jag brukar få "skit" för att jag personligen gillar att vara feminin (inte speciellt fjåsig/mjäkig dock som hyfsat med män anser är feminint) och inte sticker jag direkt under stol med det heller och det går ju inte riktigt ihop med att alla ska ha möjlighet att vara som de är"
Jag ser inget "fult" i att (vilja) vara feminin, det är sån just jag är bland en jäkla massa andra saker![]()
Ja, det betraktas ofta (mest av andra kvinnor faktiskt) som lite fult att stå för att man gillar och trivs med att vara feminin. Då kommer genast det där att jag "är fast i könsrollen" och dylikt dravel, ungefär som att jag som individ inte kan gilla att vara femenin bara för att jag är kvinna, eller kanske trots att jag är kvinna? Vem vet, jag brukar himla lite med ögonen och förpassa dylikt till periferinDu menar att folk dömer och säger att det är fel att vara så?
Jag tycker som sagt att alla får vara som de vill.Ja, det betraktas ofta (mest av andra kvinnor faktiskt) som lite fult att stå för att man gillar och trivs med att vara feminin. Då kommer genast det där att jag "är fast i könsrollen" och dylikt dravel, ungefär som att jag som individ inte kan gilla att vara femenin bara för att jag är kvinna, eller kanske trots att jag är kvinna? Vem vet, jag brukar himla lite med ögonen och förpassa dylikt till periferin![]()
Ett extremt litet forum..?Intressant att vara på ett forum där ca en tredjedel av männen skriver att de är feminster och vegetarianer eller veganer.
Jo men det är ändå lite vilsamt.Ett extremt litet forum..?![]()
Intressant att vara på ett forum där ca en tredjedel av männen skriver att de är feminster och vegetarianer eller veganer.
Jag tänkte behålla någon eller ett par styckenDu kan skicka dem till mig.