Alltså jag måste varit utråkad eller nåt när jag svarade till den här killen. (Det saknas bl.a. lite tjat från mig att han borde lägga upp fler bilder på sig själv. Han ska inte dömma mitt utseende om han själva inte har ordentliga bilder.)
"
Han: Hejsan. Otroligt vad vacker och fin du ärEn tjej helt i min smak
Jag vet inte om den här sidan är rätt ställe för mig. Jag söker seriöst förhållande, men jag har en sexuell preferens som har visat sig skrämma bort en del vid dejtande, så jag har kommit fram till att det är bäst att vara öppen och ärlig med det direkt.
Jag: Meh nu blir jag nyfiken ju ! Vad är preferensen?
Han:
Nu kanske jag skrämmer bort dig helt, men vill i alla fall försöka förklara.
Jag söker som sagt ett seriöst förhållande, vill hitta något långsiktigt och kärleksfullt.
Men jag vill ha en flickvän/fru som inte är så Svensson, utan som vill se världen och uppleva livet, både tillsammans och på egen hand beroende på situationer och tillfälle.
Det sexuella är viktigt, jag vill ha ett aktivt, spännande och utforskande sexliv med min partner. En rätt stor del av min sexualitet bygger på att jag tänder MYCKET på att låta andra killar/män ha sex med min flickvän. Heterosexuella trekanter har jag ju redan nämnt. (Jag är 100% heterosexuell så det är bara dela flickvännen som gäller). Men ärligt talat så är det inte bara att dela flickvännen i trekanter jag gillar, utan jag tänder även mycket på att låta andra män ha sex med min flickvän på egen hand. Det kan vara allt från att "låna ut" flickvännen till kompisar och andra manliga kontakter, till att jag ber flickvännen ha onenighstands på egen hand både på hemmaplan och om hon är ute och reser eller så själv. Om flickvännen är på utlandsresa med någon manlig bekant, eller slår sig ihop med någon tillfällig reskamrat hon träffar på på resa, så tänder jag på om den/de mannen har sex med min flickvän under resorna.
Allt bygger dock på ett riktigt seriöst, ärligt, stabilt och bra förhållande med mycket kärlek, bra kommunikation och fullständig ärlighet och tillit.
Jag vet att jag är udda. Men jag vet också vad jag gillar
Jag:
Låter ju lite som en öppen relation (åt ena hållet) plus lite trekanter. Så du tänder också på tanken att din tjej har sex med andra. Har jag förstått det rätt?
Han:
Ja så kan man ju kalla detMed den skillnaden kanske att jag inte bara "tillåter" att flickvännen har sex med andra, utan uppmanar till det.
Jag förstår att det kan låta konstigt, men ja absolut.
Jag tänder på att dela flickvännen, alltså heterosexuella trekanter, eller till och med "gangbangs".
Jag tänder på att "bara" se på när andra män har sex med min flickvän.
Jag tänder på vetskapen att andra män har sex med min flickvän och få höra alla detaljer om det.
Låter det helknasigt?
Jag:
Ordet gangbangs låter som våldtäkt. Jag skulle tycka det va obehagligt och läskigt om min kille tände på nåt som liknade våldtäkt, men det kanske inte är så du menar. Om jag hade sex med två killar samtidigt skulle det behöva göras sensuellt, hårt skulle jag bara känna mig utsatt. De skulle tillfredställa mig och inte bara använda mig som nåt slags redskap.
Han: Va? Våldtäkt?
Gangbang är en term som betyder att fler än 2 män har sex med en tjej
Har ju inget alls med våldtäkt att göra
BLOCK
"
Så snälla jag vill ha era spontana kommentarer? Vad tycker ni om hans preferens? Skulle ni kunna vara i en sådan relation? Har ni själva speciella sexuella preferenser som absolut måste tas upp i första meddelandet? Har ni fått liknande meddelanden?
Jag hade inte nappat på det just av de anledningar som @mandalaki nämner.
Att han tänker "låna ut" flickvännen till vänner gillar jag inte alls, inte heller det andra som får det att låta som att han äger flickvännen och att hon bara ska ha sex på "hans sätt" för att han ska tända på det...
En sak om han tyckt att det varit kul med ett öppet förhållande och velat att flickvännen berättade om hur det var att ha sex med andra, men att allt då varit helt på hennes initiativ osv. Men det är ju inte riktigt så det låter i hans beskrivning.