Jag gissar att det inte dräller av potentiella partners i fårhagarna och att ET kan vara en bidragande orsak?![]()
Vadå, antyder du att en ska behöva lämna sin comfort zone för att möta nya människor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar att det inte dräller av potentiella partners i fårhagarna och att ET kan vara en bidragande orsak?![]()
Jag har hört att det ska vara en bra grej att göra i alla fall, men jag har inte bemödat mig med att undersöka det speciellt noga änVadå, antyder du att en ska behöva lämna sin comfort zone för att möta nya människor?![]()
Jag har hört att det ska vara en bra grej att göra i alla fall, men jag har inte bemödat mig med att undersöka det speciellt noga än![]()
Klockrent!
ET är bidragande orsak?Jag gissar att det inte dräller av potentiella partners i fårhagarna och att ET kan vara en bidragande orsak?![]()
Ehm. Felskrivning pga dum iPadET är bidragande orsak?
Varför anklaga ET?
Vadå, antyder du att en ska behöva lämna sin comfort zone för att möta nya människor?![]()
@Migo Måste verkligen hålla med! Och jag har varit singel i snart sex år![]()
Jag tänker lite att man gör som man vill! Vill man dejta flera, så gör man, förutsatt att det finns lämpliga objekt. Vill man bara dejta en i taget, gör man det. Vill man ligga på första dejten gör man det och vill man vänta till dejt 10, gör man det... Man dejtar för sin egen skull helt enkelt! Sen det där med vad motparten är ute efter, jag tror trådarna hade varit ganska innehållsfattiga om man alltid visste det, så tyvärr är det en del av dejtingen, att man träffar folk som visar sig vilja något annat än en själv efter ett par gånger. Jag tycker inte ditt resande behöver stoppa dig. Ska man vänta på "rätt tillfälle" när allt stämmer skulle i alla fall jag få vänta till döddagar.
Man dejtar så många man vill, ligger när man har lust osv.
Däremot skulle jag vara mycket tydlig med utlandsvistelsen om du ska dejta annat än för att ligga.
Vilka är "vi"? Det behöver absolut inte vara så som du beskriver det! Själv kör jag alltid med att vara ärlig, oavsett relation till människan. Personer som jag inte kan kommunicera med ordentligt, där det krävs tankeläsarkunskaper, de personerna undviker jag i möjligaste mån. Sedan jag bestämde mig för att vägra göra annat än köra på ärlighet och rak kommunikation så har livet blivit jäkligt mycket enklare.Men på riktigt, krånglar vi inte till saker väldigt mycket i onödan? Det är spel, folk säger inte vad de menar, en får gissa sig till vad motparten känner och vill, hårslitande över snubbar som inte hör av sig, men också över såna som hör av sig men är helt koko istället... ibland undrar jag varför vi står ut??![]()
Alltså, ni har ju båda helt rätt. Tror jag överanalyserar allt och gör saker svårare än de behöver vara! Det borde inte vara svårare än att jag gör det som känns bäst, men ibland vet jag helt ärligt inte om jag kan lita på mig själv. Har liksom svårt att avgöra om jag väljer att ligga för att jag vill, eller för att jag vill ha bekräftelse? När det kommer till mitt resande är jag alltid väldigt tydlig med hur länge jag ska vara på en och samma plats
Men på riktigt, krånglar vi inte till saker väldigt mycket i onödan? Det är spel, folk säger inte vad de menar, en får gissa sig till vad motparten känner och vill, hårslitande över snubbar som inte hör av sig, men också över såna som hör av sig men är helt koko istället... ibland undrar jag varför vi står ut??![]()
Jag är helt på din sida!
Jag tycker de borde bytt både brevbärare och sopgubbarna här för länge sen! Och kan vattenfall sluta skicka ut gamla gubbar hela tiden. Nån jävla servicekänsla kan man väl begära?
(Hovslagaren är för ung, och gift)
Åh, jag har en sån och några jag skulle kunna överväga bara för deras kunnande och känsla för djur. Det är sexigt.Veterinären behöver bytas till en som jag vill plocka brallorna av!