Lite drygt hälften av alla 20 punkter är imponerande. Jag har inte lyckats med något alls.
Men JO det har du ju visst det! Notera att en av mina punkter var Värmland/Dalarna inkl Svärdsjöträff. Åtminstone den senare har du också lyckats med. Du har vad jag förstår varit iväg på mer semester, och det är en investering i dig själv, tid med @Tranan och ett socialt kapital som ÄR långt viktigare än både trädgårdsplanteringar och ett perfekt städat hus.
Du kan inte sätta sådana saker på någon slags icke-tid som bara får nyttjas när du har bockat av den tekniska "att-göra-listan", och det har du ju nu heller inte gjort. Det tycker jag att du ska vara supernöjd och glad och stolt över!
Jag ordnade en fest igår med en hel del förberedelser, när jag tekniskt sett kunde ha lagt både tid och pengar på att måla om fönster eller något sådant "nyttigt". Idag är jag trött men supernöjd med den prioriteringen trots en del flagnande och dåligt kittade fönster och dörrar. För att jag har haft roligt med goda vänner som trivs här fastän det inte är perfekt.