Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde först det var en spegel du hade framför skärmen. Tänkte jag hade aldrig stått ut med att sitta så.Sol igår detta är mitt oergonimiska arbetshörnVisa bifogad fil 140713
Visst är den härlig? Tänkte ha tapeten i klädkammaren först men den ville synas…Men vilken underbar vägg
Visst är den härlig? Tänkte ha tapeten i klädkammaren först men den ville synas…
Det är Fantasia 404296 från Arthouse!Vad heter tapeten? Superfin verkligen
Jaha ja det är balkongen som är där så fönstret går ”in” i huskroppen eller hur en sägerTrodde först det var en spegel du hade framför skärmen. Tänkte jag hade aldrig stått ut med att sitta så.
Sen insåg jag att det var mer fönster. Det var ju jätte mysigt med både utsikt och blommor.
Justja det är knoppar det heter, inte knapparJag har dem i guld på en mindre, vit byrå också! Tycker det blir så fint att byta knoppar.
Sånna köksstolar är jag uppväxt med.Lägger ju mest in bilder på mitt vardagsrum, men har ju ett rätt mysigt kök också (där jag aldrig sitter)
Visa bifogad fil 141238
Sånna köksstolar är jag uppväxt med.
Du verkar ha en väldigt ljus och trevlig lägenhet !Lägger ju mest in bilder på mitt vardagsrum, men har ju ett rätt mysigt kök också (där jag aldrig sitter)
Visa bifogad fil 141238
Du verkar ha en väldigt ljus och trevlig lägenhet !
Är det bara jag som inte ser vilken skiva?Får inte måla eller renovera på egen hand för hyresvärden så jag valde helt enkelt att måla en skiva i samma färg som mina stolar Visa bifogad fil 142420
Hyllan i skåpet, där Tassimo och bakmaskin står. Tog ett tag för mig att set detÄr det bara jag som inte ser vilken skiva?
Är det bara jag som inte ser vilken skiva?
Hyllan i skåpet, där Tassimo och bakmaskin står. Tog ett tag för mig att set det